Lajm: vad skönt att du inte mår illa!=) Jag mår vädigt bra denna grav, brukar kräkas typ varje graviditet jag haft, nu kan jag må lite illa men inte så jag kräks. Mitt illamående kom vecka 6-7 över en natt.med dom 2 sista som är pojkar kräktes jag faktiskt mer än vad jag gjorde med båda mina döttrar o ändå säger skrocket att an ska må mkt mer illa med en tjej i magen. Så spännnade, undrar sååå vad det är som gömmer sig i magen denna ggn. Tror inte jag heller lyckades med ngt tjejbak den månaden det tog sg, eftersom min äl kom tidigare äm beräknat, vi sexade dagen innan jag fick stegring på ältestet , sen sexade vi dagarna före stegringen oxå, samt dagen efter ÄL skett.. Käkade bisolvon så hoppas att tjjerna fick ett litet försprång o fick lite hjälp där=)))
Vi ska dock inte ta reda på kön denna ggn då det är vårt sista barn. Vill ha en överraskning, men risken e ju stor att man råkar se, snoppar har jag blitt vääldigt duktig på att lyckas hitta på RUL=)
Nåväl i dag mår jag illa hela tiden, dessutom har min stora familj lyckats få magsjuka IGEN trots att det bara e 2-3 v sen alla låg o spydde, så min dag består i att torka spyor o tvätta spylakan o annat nice..... bara o invänta en magsjuka till här då... URK,,, som om det inte räcker med mitt dagliga illamående?