-
Så frustrerande! Jag antar att du har testat bisolvon, det låter som om du är målgruppen för det.Miffi skrev 2010-03-18 10:53:18 följande:Tror inte det blir något denna gången heller Så nu ska vi lägga det på is ett tag... Tråkigt att det ska ta sådan tid Tror att jag har för mycket och för sega flytningar föratt det ska funka.Jag var bara tvungen att gnälla av mig lite Grattis alla som nu väntar bebis, kul att det är så många som ev får "rätt" kön
-
Åh, spännande!!! Lycka till!Valkyrian1 skrev 2010-03-22 06:13:45 följande:Hej! Vill bara skriva några rader, för att få ner oron!!!! Jag kommer åka till förlossningen idag, min förkylning är kvar, men under "kontroll", som sagt, ingen feber, så det måste ju vara ok då. Natten har varit ganska jobbig, mycket ångest och lite sömn. Behövde verkligen all sömn jag kunde få inatt, men vaknade hela tiden. Men kanske inte så konstigt när idag ska förhoppningsvis hända det största man får vara med om:) Trots min förbaskade ångest och rädsla, ska jag ta mig igenom detta och förhoppningsvis inom 12 timmar har jag bebis hos mig:) Är inte idag Sveriges vanligaste födelsedag? Hoppas det inte är fullt på BB bara, skulle vara underbart med eget rum;). Nu har jag babbat OT för mycket....skriver här igen när han(?) har kommit. (Tar ju givetvis med mig min kära laptop och mobila bredband)Kram alla//
*kram* -
Ååååh, grattis!!!! Äntligen var det dax för ditt plus!Miffi skrev 2010-03-22 10:01:02 följande:Jag har precis PLUSSAT! Skulle bara testa för att jag hittade ett sista test och det blev positivt.Är i chocktillstånd.....Hoppas att liten nu vill stanna
(glöm inte att uppdatera bf-listan...)
-
Jajamensan! Det där är jättepositivt!Miffi skrev 2010-03-22 12:02:29 följande:Det är väl positivt?
-
Nu har jag gått in och fixat till BF-lsitan. Titta gärna att den stämmer. Jag har en känsla av att det är någon(några fler som har plussat än vad som framgår av listan. (Karpen, jag visste t ex inte hur säker du var på flicka från UL så jag la inte till något där).
Jag lägger in listan här för att ni lätt ska se den, men uppdatera den gärna i BF-listan:
www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html
-
Okej, nu ska jag sluta att fylla den här tråden med BF-datum, men här kommer den sista versionen av BF-listan. Det verkar som om det faller bort namn hela tiden så dubbelkolla att ni kopierar den senaste versionen, d v s det senaste inlägget i BF-listan, samt kontrollräkna gärna att det inte är färre namn än det var innan. Det är så tråkigt när hälften av namnen försvinner.
-
Ska du göra något köns-ul? Vi hoppas att man kan se på vanliga RUL, som enligt FL är i vecka 20. Då borde man kunna se tycker jag. Med båda pojkarna var det supertydligt på RUL, men flickor är ju inte lika enkelt att se säkert.Karpen skrev 2010-03-22 13:57:04 följande:GRATTIS MIFFI!!Nej Jennyfer, det var bra att du inte skrev dit något. Tar inte det här på allvar riktigt, känns så overkligt. Vill inte ställa in mig på tjej redan, men som han sa: Nästan övertygad om att det är en tjej.Men jag vill vara lika övertygad jag.Vill INTE bli besviken. Jag vill veta till 100 procent!Lycka till Valkyrian.
-
Ååååhh, så härligt! Otur med snitt, men vad skönt att han äntligen är här nu.Valkyrian1 skrev 2010-03-23 15:04:46 följande:Det gör jag. Ligger på BB nu, har inte tid att skriva så mycket nu. Förl. var fruktansvärd, slutade i snitt. Men bebis och mår bra. Skriver mer sen. Men nu är han här, Marwin// Kram ocg GRATTIS Miffi//
GRATTIS!
-
Grattis!!! Då är det ingen tvekan längre.Miffi skrev 2010-03-24 11:49:04 följande:Nu har jag testat och det blev plus på CB och GRAVID på det digitala
-
Oj, vad häftigt!! Klart att du är välkommen! Själva har vi två pojkar och det hade varit så himla roligt med en liten flicka.Getingflicka skrev 2010-03-29 13:04:27 följande:Hej!! Jag har läst i den här tråden länge nu men inte skrivit något.. Undrade bara om jag fick vara med.Jag och min sambo har fem killar totalt. Han har två sen innan och jag har en sen innan. Och två gemensamma.Marcus 16, Billy 13, Niklas 10, Hampus 3, Filip blir 2 i sommar.Vi väntar nu med spänning på våran 6a Enligt RUL så är det till 90% en liten tjej denna gången. Jag blev helt chockad när BM sa detta.Denna lilla var inte alls planerad men efter en enda "miss" en enda gång så visade det plus så då kändes det ändå som att det var meningen på nåt sätt...Jag har BF 1a juni.Ända sen jag fick mitt första barn för nästan 10 år sen så har jag önskat en liten flicka men jag har varit helt inställd på att jag/vi bara kan få pojkar. Men jag vågar ändå inte ta ut något i förskott och shoppa loss med en massa rosa kläder utan väntar med det till jag har kläckt :)
Du får gärna skriva in dig i BF-listan, www.familjeliv.se/Forum-1-32/m50157808.html. Än så länge så har faktiskt de i tråden som har fått veta könet fått just det som de önskat sig. Hoppas att den trenden håller i sig...
(Självklart är vi alla här i tråden såklart gladast för bebisen oavsett kön, men det är ändå kul att kunna önska lite. Det är lika bra att lägga till så att det inte blir några frågetecken.)