Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

♥Valkyrian1 skrev 2010-04-03 17:06:00 följande:
    Genom att verkligen planera denna gång. Började med ÄL stickor. Så på ÄL dagen, sex bakifrån med orgasm. Inget annat. Jo, utförde ett skrock. La väldigt pojkrelaterade verktyg under sängen, tex hammare och skruvmejsel. Läste det skrocket nånstans, att de gjorde så förr i tiden, kunde inte låta bli. Sen vet man ju inte om det var slumpen, men tror inte det efter 5 tjejer. Tror vissligen inte på skrocken, det var en kul grej bara, men resten....// Kram
    Underbart {#lang_emotions_flower}
    Vi önskar en till flicka så man gör ju 'allt' för det {#lang_emotions_sealed} Men sen vet man ju aldrig om det går att påverkar eller inte.. Men det tar sig inte för oss så vi får la se..... 
    Skall nog inhandla ÄL stickor, för att öka chanserna  {#lang_emotions_heart}
    Flicka 2005 pojke 2007
  • na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-04-04 21:12:51 följande:
    Ja, verkligen mysko. Kan ni se inlägg 513 och framåt?
    nopp
  • na96gen
    jennyfer skrev 2010-04-06 08:16:42 följande:
     Om du tittar i BF-tråden så ser du att alla som hittills har fått reda på sitt kön faktiskt har fått det kön som de helst ville ha. Det rör sig dock inte om mer än ett par stycken så det går väl knappast att räkna ut en statistisk signifikans på det, men det är en bra början.
    Jag känner mig fortfarande osäker om hur man skall gå tillväga för att ev lyckas 'baka' en tjej.
    Det jag provat är : Bisolvon, tranbärstabletter (full dos) + tranbärsjuice (för att det är så gott) Matmässigt har jag inte ändrat något Kanske dax ? För det verkar inte vilja fungera för oss just nu...

Vilket är ditt bästa tips / råd för att baka en tjej {#lang_emotions_heart}
    (vet att jag frågat innan men känner en stark oro om jag fattat rätt ....)
  • na96gen

T A C K då gör jag 'rätt' redan då ...  känns genast mycket bättre
    Ha en bra dag
    Kram

• na96gen
    jennyfer skrev 2010-04-06 09:56:52 följande:
    Får jag fråga var för ni satsar på just en flicka den här gången?
    klart man får .. ja du ser ju säkert att vi har en underbar tjej ♥och en underbar grabb.♥ Tjejen fick vi först. Känner att jag inte fick mysa så mycket med henne eftersom hon var just först.. alla frågor, alla oros saker.. ja du vet säkert. Sen grabben vi har är helt otrolig, tur vi fick honom som nr 2 .. han skrek oavbrytet i 6 månader, dag som natt, då lärde han sig krypa.. men han är fortfarande väldigt 'svår', aktiv, lite 'galen' slänger sig rakt ut, lyssnar 0, envis som en get . Sover fortfarande dåligt. Men otrolig på att prata, motorisk, ja helt underbar.
    Så om man nu får önska så är det en tjej vi önskar.. vi är lite avskräckta hihi.. vet ju så klart att alla individer är olika inte så .. utan bara kul om man ev kan påverka

Långt svar men det är ju svårt att så här svara så att man förmedlar det man eg menar {#lang_emotions_tongue_out}
  • na96gen
    jennyfer skrev 2010-04-06 11:11:41 följande:
    Tackar för svaret! Tror att jag förstår.
    * Ler* Ha en underbar dag     {#lang_emotions_flower}
  • na96gen
    Lilla Fjun skrev 2010-04-06 20:20:26 följande:
    RUL idag och allt såg bra ut Tyvärr ville de inte säga om det var en pojk eller flicka så vi får vänta ytterligare några veckor och boka in Köns-UL.
    Härligt att allt såg bra ut {#lang_emotions_flower} underbart
  • na96gen
    Karpen skrev 2010-04-06 21:35:58 följande:
    vad har era flickor/pojkar haft i hjärtljud? Stämmer det med låga pojke och snabba flicka?
    För mig stämde det inte ...
  • na96gen
    Miffi skrev 2010-04-08 07:12:56 följande:
    Det kom inget mer ,vara väl bara så att jag över ansträngde mig igår
    vilken tur *pustar ut* Lycka till
  • na96gen

Jag har nu beställt ÄL-stickor men har en liten fråga...
    För att baka tjej skall man ju sexa några dagar innan ÄL.. hur vet man det då ?
    {#lang_emotions_sealed} 

Flicka 2005 pojke 2007
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke