Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Bara ta nya tag inför nästa månad.. less {#lang_emotions_djavulsk}

• na96gen

är det någon som använder Ägglossningstest
    och har något märke att rekommendera ?

Trevlig kväll

• na96gen
    {#lang_emotions_flower}    Grattis till alla plus och den härliga resan ni har framför er  {#lang_emotions_flower}

Själv är det bara att börja om att räkna så trist
    Men jag önskar att det fungerar denna gången
    Förra varvet provade jag äl-stickor men de fungerade inte alls, visade inte någon stegring alls på 30 dagar, så denna gång får jag ta på känsla

Alla tips mottages {#lang_emotions_wink} önskar denna gången en tjej.. ♥
    Tjej -05 Kille -07
  • na96gen
    Valkyrian1 skrev 2010-03-03 12:53:46 följande:
     18 dagar kvar....
    o vad spännande. Håller tummarna för dig att det kommer igång naturligt för dig. Jag blev igångsatt första gången men andra gick det naturligt och vilken skillnad på upplevelse tycker jag. {#lang_emotions_baby}   
    Kram {#lang_emotions_flower}
  • na96gen

hej
    om man vill baka en tjej
    när skall man sexa då man har ÄL på torsdag ?{#lang_emotions_sealed}

• na96gen
    Klaraah skrev 2010-03-08 16:28:54 följande:
    Om man inte har så bråttom att bli gravid och väldigt gärna vill ha en tjej så ska man göra det 4-5 dagar innan äl. Annars är sista dagen 3 dagar innan äl, dvs i dag för din del. 1-2 dagar innan verkar det vara 50/50 vad man får. På ägglossningsdagen och dagen efter ska man sexa för kille.
    vi sexade i lördags.. men vet ej om det räcker ... Vill sååååå gärna ha en liten flicka
    Knaprar tranbärstabletter så att allt skall vara som det skall hihi
  • na96gen
    MaLiQe skrev 2010-03-08 16:40:41 följande:
    Satsa på idag åxå då. Det hade jag gjort! Barn innan?
    Japp har två barn sedan innan. En tjej och en grabb. Underbart{#lang_emotions_heart}
  • na96gen
    MaLiQe skrev 2010-03-08 16:45:37 följande:
    Som jag då! Och på dem "önskade" jag inte kön alls!Men nu gör jag det! Kanske för att man har en av varje sen innan? hehehe kul att tro att man kan påverka iallafall
    precis lika för mig .. bara glad att man fick barn. Men nu när önskan är att bli flera skulle det vara mysigt om man kunde påverka   bara hålla tummarna ...
  • na96gen
    telma64 skrev 2010-03-08 18:35:52 följande:
    ja jag tror inte det har så mycket att göra när man gör pojke resp flicka, allt hänger nog på Ph värdet..
    har sådana ph stickor och de visar 5.2
    Är det bra eller skall jag äta mera tranbärstabletter ?
    {#lang_emotions_flower}
  • na96gen

På min burk är maxdosen 6 tabletter per dag - så det äter jag. Så det beror ju av vad du handlar för sort. Titta på burken och följ det
    Lycka till

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke