Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Hej alla.
Tillbaka från sjukhuset. Fler prover togs och man hittade inget fel. Fick iaf pencillin och det har redan börjat hjälpa. Bebisens såg fortfarande ut att må prima. Skönt.
Så nu är jag hemma igen och just lagt sonen. Ska vara hemma imorgon igen för att vila ut lite och friskna till helt.
Nu mår jag sådär illa igen som jag gjorde förra graviditeten. Kan inte äta och har bara fått i mig några oliver + en drick yoghurt idag. Blir mer och mer övertygad om att lillen i magen är en liten grabb för nu börjar det likna förra grav med illamåendet.
Det kan ju vara olika för olika personer också så vet ju inte säkert förrän bebisen kommer men blir mer och mer sugen på att kolla könet vid UL om dom kan se.
Skrållan - skönt att komma till v 13. Då har du passerat det mest kritiska stadiet. Skönt. Längtar också dit! Är i mitten av v 9 nu. Tycker iaf att magen syns redan - om man vet om det så att säga
Tips till alla: hittade jättefina tunna sommar"blusar" från HM där man får in en gravidmage plus bra att dölja magen. Men man kan nog inte ha dem hela grav men en bra stund iaf. Billiga också. Typ från 99 kr till 199 kr per styck. Jättefina!
Varför är alla gravid kläder alltid så mycket dyrare? Köpte gravidjeans, typ tighta jeans med resårmage på HM också och dom kostade 499 kr. Gulp! Men dom var snygga! Någon fler som har tips på bra/fina/inte så dyra användbara kläder när man är gravid?