Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Skrållan: Vilken härlig mage Ser ut som en tjejmage, rund och go
Skrållan: Vilken härlig mage Ser ut som en tjejmage, rund och go
Vix: Med killarna hade vi sex varje dag från äl-test utslag till dagen efter äl.
Med tjejen hade vi sex endast en gång 4 dagar innan äl.
När min mamma var ung fick hon höra att spermierna skulle vara "färska" för kille. Dvs sex ofta. Men man hör ju så olika där. Skulle vara intressant att veta hur det ligger till.
Vad spännande Skrållan
Här är det lite pirrigt med Hade sex igår eftermiddag då jag började se en liten skugga på äl-testet. Var så strax innan jag hade ägglossning förra månaden. Så då passade på. Behövde inte fråga gubben två gånger om man säger så
Har ju haft uppehåll i två veckor :-P (tips av min mamma)
Sen nu på eftermiddagen fick jag positivt på äl-testet. Strecket var lite starkare än gårdagen
Det lär bli helt streck imorgon då det verkar vara lika dant denna månaden. Då blir det bra precis 3 dagar som vi har haft sex om mina beräkningar stämmer?!? Dvs får jag positivt imorgon så kommer äl troligen bli dagen efter det? Hoppas nu iallafall att det blir så
Har en liten förfrågan. Ni som har blivit gravid skriv gärna ner vad ni har gjort innan ni vart gravid
Exempel: Ert nick - bf - sex hur ofta - ätit något specillt - använt er av skrocksak - osv. Skulle vara skoj med en sån "lista"
Skrållan: Vad skönt att bebisen mår bra. Vilken liten buse som inte vill visa upp sig När hade du bf?
Gå in och testa er Testade mig med mina pojkar och det stämde då
http://pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Madame-Zaritska-predicts-your-birth-experience-1.php
Grattis till tvillingtöserna :)