lajm skrev 2010-05-01 11:52:31 följande:
.Igår fick jag åka in på Gynakuten igen. Fick blödning, ungeför som vid mensens första dag, så jag blev jätteorolig. Men på gynaktuen började blödningen avta lite och när dom gjorde VUL så såg jag lilla pyret i magen som mådde jättebra. Hjärtat tickade och lilla bebisen låg och rörde sig hej vilt. Blev så glad och lättat. Vad rädd man blir när man blöder!!! Nu kan jag i alla fall slappna av mer och fortsätta glädjas åt lillen i magen. V 12 på Måndag och så skönt att vara förbi de mest kritiska veckorna. Kram och trevlig 1a Maj till alla.
Usch va jobbigt. Jag kan säga att förra gången jag +.a så börja ja blöda 1v efter + (de va på dag 47 ja börja blöda) å de va som mens, vara under 1 dag, o blev mindre o mindre mot kvällen, o mer brunt. sen borta.
testa + ågon dag efter, å 10? dagar efter + hos bm, samma dag som bm så kollade vi me vul, å liten fansn där, men va i 7+4 då å behövde komm tillbaka ändå för han sa att hjärtat såg tackt o intackt.. så kom igen 2v senare i 9+4, då såg han hjärtat. =)
Nu är våran minsting Dexter på golvet breve mig.. TÄNK om ja hade förlorat honom...... usch =( min lilla rumphoppare (13månader) hehe =) en Seeen kille me o börja gå.. medans storebror börja gå vid 9½ månader ca =)