Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

telma. Önskar jag vågade tro på det du däger men jag vågar verkligen inte det, i morgon ska jag ringa o se om jag får ngn tid för könsul, hoppas sååå det går!!! vill veta så man kan ställa in sig i skallen på blått=))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

hihi jag har 2 flickor och 4 pojkar=))) minsta dottern på 3½ år längtar efter en lillasysyter o leka med, då hennes enda syster är snart 15 =))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

God Morgon allihopa=) Jag bara måste få berätta: på Fredag kl 11 har jag ett könsUL inbokat=)))))) ÄNTLIGEN får jag veta vad min filur i magen e för "sort"=))) Längtar otroooligt mkt nu o kan knappt bärga mig tills dess!! Hon skulle göra en viktuppskattning på bebisen oxå samt en ordentligt genomkoll av bebisen så man vet att allt är bra med den=)) ÅHHH vad jag längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

ÅHH grattis vickey=))) vad kuul

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

miffi: ja alltså avundsjuka eller inte så är det ju så att just detta med könet är ju alltid spännande för folk att rota i, o har dom fått för sig att dom TROR kille så ger dom ju sig inte i första taget. Jag tror ni kan vara relativt säkra på flicka, med dom 99% faktiskt=) e lite skillnad på mig där dom inte sett ngt alls som visar NGT kön alls*ler*

Vet dom sa fel till mig en gång när jag väntade näst yngsta sonen, på RUL v 18 sa dom flicka till 80%, men på ett akutul 2 v senare så var där en tydlig snopp som visade sig direkt, o då tror jag mer på att jag hade en väldigt DÅLIG UL_bm faktiskt, hon var helt enkelt inte duktig nog att leta o verkigen titta efter könet. Men har man som du sett 3 vita streck på bebisen så tror ja ni kan vara säkra, du har en flicka i magen=)))

Påvägmotsyskon: Ja vi får se som sagt vad UL visa i övermorgon, jag tror bestämt fortf på pojke, den känslan e störrre, jag kan nästan ge mig fan på att dom bara missat se snorren, som sagt en snopp kan gömma sig rätt bra. lovar meddela såfoirt jag vet könet=)

Klaaraah: japp jag lovar skriva här så fort ja kommer hem, skulle tro det blir på eftermiddag/kvällen, är en bit att åka så=)

Elsans: ja det är jättespännande detta, ska bli skönt att äntligen få veta, är väldigt inställd på pojke men som sagt man vet ju aldrig=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

"LISTA"

Miffi- Bf 27/11- oregelbundet intag av bisolvon och tranbär-Sex nära äl-väntar en flicka.

skrållan1978Bf  27/10- bisolvon veckan före ÄL, sex 5 och 3 dgr före ÄL+dagen EFTER äl,-får veta kön i morgon=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

hej alla=) Nu e ja lite pirrig inför ul i morrn. Hoppas allt e bra med bebisen, o ska bli kul o få se den där snoppen nu som gömt sig varje gång, o få veta hur mkt bebisen beräkas väga=)))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

telma64: tack, jag hoppas det går bra idag. en jag tror nog det är en liten pojke, känslan finns där, och i gårnatt drömde jag tydligt att vi fick veta att det var en pojke, drömmen var så verklign att jag nästan tror det var en sanndröm. Könet spelar inte så stor roll längre, just nu vill jag bara ha bekräftelse på det ena eller andra så man kan börja planera  lite namn o såna saker=) Kl 11 ska jag vara där idag. Hoppas jag får fina bilder att ta med hem. Tänkte köpa fint bäddset till bebissängen och lite kläder  o ta med till BB. Kram på er alla

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

HEJ ALLA=) Blev så stressigt i gårkväll när vi kom hem så hann inte med o gå in på datan då=) Nåväl, jag måste göra er lite besvikna för det var JÄTTEsvårt o se könet i går
     hon försökte jättelänge o först sa hon tjej o hon lät såå säker men så flyttade bebisen o navelsträngen var där o simma mellan benen hela tiden, så såg hon ngt som var som en avlång bulle mellan benen som antingen kunde vara en klämd pung eller just navelsträngen, så hon tog tillbka a sin säkerhet på tjej o sa att det var omöjligt o se hur vi än buffade o knuffade på magen. Bebisen låg nämligen med rumpan allra längst upp i magen o tryckte mot livmoderväggen o det var t då trångt o se, Allt är ju så stort nu oxå så jag fick 70/30 flicka, vilket inte är speciellt säkert alls.Jag tyckte det avlånga bollen såg ut som en pung mer, för såå svullen e nog inte en snippa iaf, o navelsträngen vet jag förvisso inte hur den ser ut. Först såg det dock ut som en tjeja, men så kom den där bollen o förstörde vår säkerhet, hehe=) Men bäst av allt, bebisen mår toppenbra därinne, beräknas väga 4100 gram vid bf=)))) såå söt o låg o rörde sig hela tiden=))) Kram från en lycklig och FORTFARANDE ovetandes kajsa=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

enligt detta UL blev bf 1 november, o enligst sista mens + ÄL är det 28 okt=)

nummer 7 i oktober=)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke