miffi: ja alltså avundsjuka eller inte så är det ju så att just detta med könet är ju alltid spännande för folk att rota i, o har dom fått för sig att dom TROR kille så ger dom ju sig inte i första taget. Jag tror ni kan vara relativt säkra på flicka, med dom 99% faktiskt=) e lite skillnad på mig där dom inte sett ngt alls som visar NGT kön alls*ler*
Vet dom sa fel till mig en gång när jag väntade näst yngsta sonen, på RUL v 18 sa dom flicka till 80%, men på ett akutul 2 v senare så var där en tydlig snopp som visade sig direkt, o då tror jag mer på att jag hade en väldigt DÅLIG UL_bm faktiskt, hon var helt enkelt inte duktig nog att leta o verkigen titta efter könet. Men har man som du sett 3 vita streck på bebisen så tror ja ni kan vara säkra, du har en flicka i magen=)))
Påvägmotsyskon: Ja vi får se som sagt vad UL visa i övermorgon, jag tror bestämt fortf på pojke, den känslan e störrre, jag kan nästan ge mig fan på att dom bara missat se snorren, som sagt en snopp kan gömma sig rätt bra. lovar meddela såfoirt jag vet könet=)
Klaaraah: japp jag lovar skriva här så fort ja kommer hem, skulle tro det blir på eftermiddag/kvällen, är en bit att åka så=)
Elsans: ja det är jättespännande detta, ska bli skönt att äntligen få veta, är väldigt inställd på pojke men som sagt man vet ju aldrig=)