god morgon allihopa: hur mår ni alla? här e det bra. Var inne en sväng på förlossningen i går har sen i förrgår haft mkt sd o kraftig mensvärk så när jagvar på mvc för mitt besök så tyckte hon jag skulle åka in o kolla upp mina sd. Sagt och gjort, jag åkte in o dom satte ctg, bebisens hjärtslag såg fina ut, var en aktiv bebis därinne sa dom och hjärtat slog med 150-180 slag /minut. Hade dock regelbundna sd så läkaren ville göra ett UL, först för o se på bebisen o sen vaginalt för att se så tappen inte var påverkad. Allt såg bra ut och jag är nu ordinerad vila=)
Iallafall så kunde jag inte låta bli att fråga om dom inte kunde kika lite efter könet oxå och läkaren tittade. Först kikade hon underfrån, såg ingenting sticka ut mellan benen, hon kollade från sidan, inget stack ut där heller, se kollade hon typ vid bäckenet, men såg ingen snopp, o sa- jaaadu jag kan bara säga att pojkar i det här stadiet(v26) brukar juh liksom gå o se efter en stunds letande sa hon, men jag kan faktiskt inte se någon snopp, dom brukar vara ganska välhängda?? jaha sa jag, så du tror tjtj,?? jag skulle gissa tjej sa hon men det såklart, kah kan ju inte vara helt säker. Jag ser iallafall ingen snopp just nu. Mer än så ville hon inte klämma ur sig o nu sitter jag här o känner mig väldigt splittrad hur jag ska göra???? Ska ju på UL i v 31 igen, men tänk om ja inte får veta då heller???? hade ju sååå gärna velat veta nu=)) ska jag boka ett könsul??????? hur sjutton ska jag göra??? Någon som gjort UL v 26 o sett kön?? syns det tydligt då?vad hade ni trott???? åhh jag är så splittrad nu=)
o vet ni vad då?? jag som köpte en BLÅ pyjamas i går INNAN ul=) hahahaha bara för ja ställt in migsåååå på en pojke nu. snälla hjälp mig bestämma mig, är det ngn som har bild på pojke från v 25????