Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Mina: åhh vad coolt, stoppa in en tampong med citron på=))hehe det är ju verkligen så spännande detta. Jag var inne på ett forum på en amerikans sida o där e detta vääädigt stort, att försöka påverka kön med olika metoder. O vet ni? där kan man tydligen spå sitt barns kön med hjälp av huvudformen på barnet, , beroende på om huvet e runt, högt, eller mer platt i fram så ska man tydligen kunna spå kön, hmmm lite krångligt o förstå för mig som inte försåtr så bra engelska. men iaf sidan e toppen o finns massor o läsa=) tipsar faktiskt om detta=)

www.ingender.com

• skrållan1978

hej alla=) Hur måsdet?? jag är trött idag,ont i fogar och massa mensvörk som kommer o går, fick min tid för extraUL i går, 6 september=/// Känns ju som evigheter tills dess så jag ska nog boka ett könsUL iaf, så fort mottagningen öppnar igen(sommarstängt) Räknade ut att jag kommer vara i v 33 när jag gör ul, hmmm o riktigt sååå länge vill jag ju inte vänta tills jag får veta vad som gömmer sig därinne, sen känns det mer säkert o göra ett könsUL, då dom verkligen tar sig tid o hitta könet o få bra bilder så man känner sig säker, här på spec-mödra på sjukhuset kollar dom ju lite som hastigast liksom o inte heller speciellt noga o länge. Den 16 aug öppnar privatUL här igen o då ska jag vara på telefon o boka ett=)

Påvägmotsyskon: Stort lycka till idag på RUL, hoppas ni får veta vad som gömmer sig i magen och att du fårh höra dem efterlängtade orden- Det är en flicka=)

• skrållan1978

Lycka till nu påvägmotsyskon=) håller tummar o tår=)))))

• skrållan1978

miffi: mysigt. Jag var på mvc i går o fick oxå lyssna på litens hjärta. 158 slag/minuten. magen mätte 32 cm och i morgon går jag in i v 30=)) känns som det gått såå himlans fort, om 8-12 veckor har man en bebis i famnen o gosa med, åhhh vad jag längtar.. Måste fråga. Någon som haft mkt huvudvärk i slutet på graviditeten??? nu har jag haft huvudvärk i 1 vecka varje dag, känns lite migränaktigt, jobbigt är det... Om bara 24 dgr så är det UL igen, ska bli sååå roligt att få se lilla bebisen igen då, om ja  nu inte lyckas boka ett könsUL innan då=)

Alla här hemma e såå nyfikna på vad som är i magen men allra nyfiknast e nog jag=)))

• skrållan1978

klarahh: det går fort nu=) jag har nästan bara hört posetiva saker om dom dom kollat könet kring v 32=) oftast ser man allt väldigt bra om vinkeln blir bra, jag ska oxå kolla könet v 32  o hoppas verkligen det syns då=)) försök o inte lyssna på såna där historier, förstår inte vad folk tänker med i bland..... alltid när man börjar närma sig förlossning kommer folk med skräckhistorier o ska delamed sig ..ja det är tungt nu, känner mig gryyymt otymplig denna gången,, o har ändå typ 10 veckor kvar=////undrar vart det ska sluta, för jag blir helt slut i rutan av o gå ner till affären, känner mig stor som ett hus, iofs e magen rätt stor sa BM men ändåååå,, huvvva..

• skrållan1978

Här kommer en bild på badbollen=))) e sååå nyfiken på vad som gömmer sig därinne=)) suupernyfiken=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

klaarah: hehe  jag är INTE smidig o smärt vill jag lova, du ska få se en bild där det verkligen syns=))

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

på den bilden ser man verkligen hur stor o otymplig jag e. Däremot så tror jag att jag får en kille denna ggn. det är jag ganska säker på=) dom har säkert bara råkat missa snorren på UL dom ggr jag frågat.har ingen ork alls längre o magen e i vägen heeela tiden=)

nummer 7 i oktober=)
  • skrållan1978

Elsans: ja vi får se vad det är därinne=)) Håller tummarna för dig att det blir + på stickan o att d blir en liten tjeja=)

nummer 7 i oktober=)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke