• Anonym (XXXXXL)

Jag är sjuk i matmissbruk...

Idag har jag ätit:

En baguette med skinka, ost och gurka till frukost.

Lunchen blev 4 potatisbullar, blomkål, broccoli, svamp, majs, oliver, vatten. Delade en Delocatoboll med en kollega.

Mellis 2 drömmar-kakor, 1 tekaka med cremefraiche och sallad på.

Kvällsmat; Fullkorns snabbmakaroner, korv, ketchup, senap. vatten.

Sen, efter kl 18 har jag ätit detta:

1 minisemla med mandelmassa å grädde.
    2 små bakelser Pannacotta med hallonfromage.
    1 stor semla med äppelsylt och grädde.
    10 marianne-godisar
    5 dumlekolor
    ca 100 g vitlökssalami
    ca 1 hård macka
    vatten
    1 kopp te...

Det absolut värsta av allt är att jag INTE är mätt... Det är sjukt. Jag är sjuk. Riktigt sjuk... {#lang_emotions_throwup}{#lang_emotions_frown}

• Svar på tråden Jag är sjuk i matmissbruk...
  • Stinky
    maggsan skrev 2010-02-21 00:38:24 följande:
    Åh vi är lika här alltså..
    Där ser man!
  • Lady Dahmer
    Stinky skrev 2010-02-21 15:33:55 följande:
    Jag tycker jag svarade på den frågan rent generellt i inlägget under, dvs. #324.
    problemet är att tjocka människor ofta unnar sig tio chokladbitar mpndag, tisdag, onsdag, torsdag osv.
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
  • Stinky
    Lady Dahmer skrev 2010-02-21 15:35:26 följande:
    problemet är att tjocka människor ofta unnar sig tio chokladbitar mpndag, tisdag, onsdag, torsdag osv.
    Jag börjar misstänka att det är lika bra att lägga ned den här diskussionen med dig, för du fattar verkligen inte.
  • Lady Dahmer
    Stinky skrev 2010-02-21 15:36:28 följande:
    Jag börjar misstänka att det är lika bra att lägga ned den här diskussionen med dig, för du fattar verkligen inte.
    jo jag fattar. men jag håller inte med dig. är det jobbigt för dig?
  • Stinky
    Lady Dahmer skrev 2010-02-21 15:37:17 följande:
    jo jag fattar. men jag håller inte med dig. är det jobbigt för dig?
    Det blir jobbigt att diskutera med en människa som verkligen inte fattar hur det är och drar sina egna slutsatser. Du verkar tro att det är så jäkla simpelt, fast det inte är det.
  • Stinky

Dahmer, du är väl inte så blåst så du tror att alla tjockisar sitter och äter godis alla veckodagar?

• Lady Dahmer
    Stinky skrev 2010-02-21 15:38:35 följande:
    Det blir jobbigt att diskutera med en människa som verkligen inte fattar hur det är och drar sina egna slutsatser. Du verkar tro att det är så jäkla simpelt, fast det inte är det.
    jo. jag fattar. jag håller bara inte med.
  • Stinky
    Lady Dahmer skrev 2010-02-21 15:39:36 följande:
    jo. jag fattar. jag håller bara inte med.
    Nej, du gör inte det för du har aldrig lidit av fetma och kan inte tänka i de banorna.
  • Lady Dahmer
    Stinky skrev 2010-02-21 15:40:13 följande:
    Nej, du gör inte det för du har aldrig lidit av fetma och kan inte tänka i de banorna.
    eh... jag har drygt 25 kilos övervikt NU. 35 när ninja föddes. jag tror det räknas som fetma när man har ett bmi över trettio.
  • Lady Dahmer
    Stinky skrev 2010-02-21 15:39:32 följande:
    Dahmer, du är väl inte så blåst så du tror att alla tjockisar sitter och äter godis alla veckodagar?
    nej men jag vet att det är väldigt vanligt med tjockisar som ska "unna sig" ditt och datt och så rusar det iväg. För att få bukt på ett beteende så måste man bryta vanan helt.
Svar på tråden Jag är sjuk i matmissbruk...