summertime123 skrev 2010-08-02 13:17:20 följande:
haha jag fick hem böckerna idag och problemboken va ju härligt fet!! Tur att det bara är två uppdrag
Yup, har oxå Eric
Har haft honom i två kurser tidigare. Fast vet inte om jag får honom i företagsekonomi, kan va ngn annan!
Du är sjukt duktig som orkar plugga när du är mammaledig! Kommer bli sån stor skillnad när du kan plugga själv och när du kommer in i det ordentligt! Jag spenderade första veckorna med att städa dagtid haha kändes så lyxigt att kunna plocka undan och fixa med saker UTAN barn
Jag har bara företagsekonomi a, datorkunskap, matte c och organisation & ledarskap kvar när jag avslutat samhäll b, svenska c(som jag fick förlängt!!), eng c & försäljning o service. Kan inte fatta att jag ska va ledig i ca 2,5 mån sen. Alltså HELT ledig haha
Hur många poäng har du klarat hittills?
Oj du är snart klar då! Gud vad skönt att vara helt ledig , NJUT! :) Hur mkt tid lägger du på pluggandet om dagen?
Jag har klarat 600p nu tror jag så det är en bit kvar men jag tycker ändå att det går riktigt fort faktiskt .
Just nu läger jag företagsekonomi och den ska vara klar nästa vecka men jag har sista uppdraget kvar att skicka in också men jag känner att jag inte har tid att göra så pass bra som jag vill för det här är en kurs som jag verkligen vill kunna och inte bara klara av . Om jag pausar kursen och fortsätter nästa vecka när damen börjar sin inskolning , det påverkar inte csn va ? Så länge jag bara har mina poäng för terminen ?
När började du läsa på hermods?