summertime123 skrev 2010-04-13 09:04:12 följande:
jäklar vad duktig han va!! Hur mkt fick du? Jag förstår, synd att man inte kan börja till våren! Bra att han iaf känner att han kan tänka sig att läsa ekonomi och i värsta fall kanske han kan byta utbildning ifall han ångrar sig. Vad kul att du känner att ky affärslogistik verkar bli ditt val! När blir man kallad på intervju? grattis
Jo han har läshuvud min man och är riktigt skarp på matte
Det gick inte alls bra för mig den här gången men det visste jag redan innan att det inte skulle göra.
Dagen innan var jag alldelse snurrig i huvudet och har kännt mig superseg hela veckan och gör fortfarande.
Fick kortslutsning i huvudet helt enkelt.
Engelskadelen som jag nästan hade alla rätt på förra gången hade jag 9/20 rätt på den här gången så då förstår du kanske vilken skillnad det var.
Fick 0.9 tror ja och hade 1.3 i poäng förra gången.
Som tur var skrev jag ju någorlunda då, så det räcker för att söka in på det jag vill.
Min man är 100% säker på att det är ekonomi han vill läsa, hans plan är att jobba som fondmäklare eller aktiemäklare hans största intresse.
Det räcker egentligen med en kandidatexamen i ekonomi för att bli det men Handels har ju tydligen lite högre status och dom flesta får bra jobb efter examen.
Han ska väl försöka få jobb på bank och sen jobba upp sig dom utbildar internt.
Men jag är säker på att han kommer lyckas med det han vill även om han "bara" läser i Uppsala
Det känns bra med ky faktiskt och annars blir det nog kandidatexamen för mig med i ekonomi eller logistik och ekonomprogrammet på södertörn.
Det är så långt att ta sig dit för mig bara, tar en 1 h att åka kommunalt.