-
Åh så bra, jag blev lite orolig, det blir ju superbilligt 10 kr burken.EL I skrev 2010-03-20 09:53:34 följande:Pokergirl: tror många här får 12 burkar. Vi fick 6 st först men nu 12.
-
Var och lämnade igen gröten på apoteket igår, dom vet inte när Semper kommer med nya mjölkfria från 4 månader. Hittade mjölkfri gröt på ica, Sinlac, som också ska funka från fyra månader. Betydligt billigare än den från apoteket dessutom.
-
K Kavat: Okej, tack för varningen! Hoppas hon fixar detta, har precis gett en smakportion.
Hur ser reaktionen ut på soja, är den likvärdig mjölkprotein?
-
Jag gav upp med amningen när C var två månader. Då hade jag verkligen försökt vara mjölkfri men när man har idioter runt omkring sig (läs svärmor) som inte förstår så orkade jag inte utsätta C för mer. Jag har aldrig ångrat mig, hon mår så mkt bättre nu när hon inte får i sig någon mjölk. Dock fixar hon att vi äter mjölk igen vilket är otroligt skönt.
Hur har bvc sagt till er ang välling? Läste att det rekommenderas från 6 månader, men vällingen ska ju göras på enago vilket vi nu använder till gröt. Borde man kunna testa lite tidigare med välling?
-
Vänta, nu hänger jag inte med! Ska man tillsätta olja även i Nutran?
-
Någon som vet när Enago kommer åter i butik? Har varit restnoterat i tid och evighet och nu när Sempers försvann för 4-månaders är det bara Sinlac kvar som alternativ.
-
Sempers gröt från 4 mån skulle dom avvakta med och det var oklart när den kommer i produktion igen. Jag kanske ska höra med apoteket om dom vet ngt mer.
-
Perfekt, tack!Amulett skrev 2010-04-08 09:09:49 följande:Leverans i slutet av vecka 14, dvs i slutet av denna vecka.
-
Hundkompis: Det låter lovande, hoppas bara vi inte behöver vänta så länge.
-
Du skulle ju kunna ha täljstenar som du haft i frysen (sådana som man ska ha i groggen) och ha risdrycken i en termos. Annars håller en termos kylan ganska bra i sig.lemco skrev 2010-04-11 20:39:59 följande:Tack... jobbigt med allergier... nåt tips hu man gör välling om man är ute några timmar? man kan ju inte ha risdryck en med sig, den blir ju dålig... så knepigt...