Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Grattis shioo!!! Vad skönt att allt gått bra.
Jag var ju så inställd på att vår lillgosse skulle komma före bf men har nu börjat tappa modet o inse att det kanske rent av är så att jag får gå över. BF på måndag 30:e så än finns det ju några dagar kvar för att min teori ska vara rätt=)
Jag har varit o lunchat med en kompis, nu blir det lite hemmapyssel o sedan ska jag på middag till en annan kompis. Jag och min kompis hann besöka barnens hus och då kunde jag inte låta bli att handla en pyjamas till gossen, hade så få i strl 62 så jag tyckte han behövde en till sådan. Jag skulle kunna handla hur mycket som helst åt gossen för det är verkligen sååå kul.
Klaveret: jag är också dålig på att bara ta det lugnt, känner mej ju så pigg o tycker det går lättare att vänta om jag håller mej sysselsatt. Blir lite tv, bokläsning för min del idag innan jag beger mej iväg på middag till min kompis. Låter bra med lite egenvård, det behöver man alltid o unnar sig alldeles för sällan.
Loris: när det gäller försäkringsbolag så brukar man ha en överrenskommelse, en kutym att man inte ska ringa för tidigt inpå bf. Har för mej att de brukar ska vänta 6-8 veckor och det tycker jag nästan de ska vänta så att man inte ringer för tidigt. Dessutom kan man ju gå över två veckor från bf så det kan ju dröja ett tag innan man har sin bebis.
Knyttet o K: när det gäller barnförsäkring så jobbar jag på ett försäkringsbolag just med barnförsäkringen. Om du kommer på fikat i morgon kan jag berätta lite mer om de olika försäkringsmomenten i barnförsäkringen o vad man ska tänka på när man väljer försäkring. Vissa delar i barnförsäkringen är viktigare än andra så att säga.
Nej, dags för lite hemmapyssel o bokläsning.
Ha en bra onsdag så hoppas jag vi ses imorgon på fikat.