Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Hej allihopa!
Nu har jag nedräkning från att i alla fall jobba. Bara ca 2 veckors jobb kvar innan jag får gå på lite semester. Förhoppningsvis hinner jag vara ledig någon vecka i alla fall innan lillgossen anländer. Jag och min son har en deal att han ska komma ut ungefär en vecka innan BF får väl se om han håller det. Börjar känna mej lite leds nu måste jag säga, tycker tiden går så sakta och jag längtar ju så efter vår lilla prins. Är inne i v 35 nu så det närmar sig ju i alla fall.
Delta1: hur gick vändningsförsöket? Har läst lite om det och att om barnet ej vänt sig till v 37 så gör man vändningsförsök, men det kan ju variera mellan olika landsting. Nästa vecka ska jag till BM o kolla om gossen vänt sig och fixerat sig. Förra gången trodde BM att han vänt sig men det kan ju lätt ändras.
Det där med vikten är svårt att påverka. Det enda man kan göra är ju att äta bra och inte vara alltför onyttig. Sedan är det ju kanon om man kan röra sig. Jag tar fortfarande promenader varje dag, fort går det inte men det går i alla fall framåt.Jag hade gått upp 11.7 kg i v 34 så jag hoppas jag håller mej inom 15 kg men det vet man ju aldrig. Men vikten får jag ta tag i efter gossen kommit. Får bli en riktigt nyttig höst med mycket barnvagnspromenader
Idag har jag och sambon varit ut och ätit gott, Fick lite semesterfeeling trots att jag inte har det än. Dags att lägga sig strax och ladda för en ny arbetsdag.
Ha det så bra allihopa och jag hoppas ni får njuta av det underbara vädret.