Lillebror:
Det är inte lätt när man inte riktigt klickar med sin BM. Jag känner mig inte trygg med den jag har, men nu när jag har kontakt med Aurora och specen så kommer jag nog inte att byta. Blir det tveksamheter kommer jag att gå förbi henne och kontakta NUS direkt. Jag uppskattar inte alls hur jag bemöttes när mina värden närmade sig gränserna för HF förra gången, men naturligtvis ville ingen oroa mig även om det nog hade varit på sin plata att be mig varva ner lite. Jag upplevde inte att jag hade tid, men med en markerad varning hade jag i alla fall försökt.
Jag vågar inte klaga på något till BM eftersom det ordinarie svaret jag alltid får på alla funderingar jag har är att jag borde väga mindre vare sig det gäller foglossning eller huvudvärk...
Hur som helst så tycker jag att du ska fråga om att byta BM om du har möjlighet, man ska inte känna att man måste bita ihop och överleva när deras jobb är att stötta.
sofia76:
Samma tanke som jag hade. Hängde med i tråden i det tysta tills tiden var rätt.
Välkommen!
Helgen har gränsat till miserabel, förbenade feber! Lillan sov kasst natten mot lördag, klockan två hade hon dryga 38 grader så det var ju inte konstigt. Nu ligger vi fortfarande kring 38 grader med Alvedon var sjätte timme, men efter att ha sovit gott idag efter lunch så orkar hon i alla fall leka. Hoppas att det vänt nu, men ska ändå ringa HC imorgon och se om någon kan ta sig en titt i hennes öron. Inte ens två veckor sedan vi slutade med Kåvepenin. Suck!
Fika tycker jag låter trevligt! Någon som tycker att tisdag skulle funka?