Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Hej alla!
Hej alla!
Pojknamn är klurigt, flicknamn är enklare. Eftersom det är en liten pojke därinne så tänker jag att han presenterar sig när han kommer ut. Vi får många förslag, men inget som riktigt har klickat ännu.
Det är ju lustigt med namn. På vår dotter hade vi ett namn (Tyra) som båda tyckte om, men när hon kom ut så hette hon ju inte det! Härligt ändå att de har en personlighet redan från första stund som gör att man lugnt kan vänta med att bestämma namn.
Li81: Jag känner likadant. Hur ska detta sluta? Förhoppningsvis så stannar man av i tillväxtprocessen så småningom...Kliver in i vecka 26 imorgon och känner mig alldeles lagom stor!
Vad bra det är med en tråd där man kan få tips om både det ena och det andra! Beställde nyss gratisboxen. Gratis är ju bra!
Miss Dezibel: Välkommen hit, spännande med första bebisen!
Välkommen Knyttet och K!
Ja, hörrni, det börjar bli lite tungt även om jag inte vill erkänna det riktigt. Nu blir det två hektiska veckor med heltidsjobb plus scenrep nästan varenda kväll fram till 22...Hur ska det gå!? Framförallt känner jag mig ganska OSMIDIG!
LindaMattias: Jag är med i operakören och i den här föreställningen är det mycket koreografi, vilket är jättekul...och jobbigt! I veckan har vi haft kostymprovning och självklart blev det lite klurigt med mina kläder så de måste köpa en ny klänning till mig. Hoppas att den är töjbar för premiären är ju två veckor bort...