MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
DP: hoppas det går smidigt, blir skönt för henne sen. Hur fungerar det, plockar man ut rören när dom är äldre eller sitter dom kvar hela livet sen?
V rimmar inte, har nog aldrig gjort.
vilken fin bild:)
Tess: trist med sjukdomar. Hoppas att ni blir friska snabbt.
Här har J börjat hosta en massa igen så vi håller nu tummarna för att det inte blir lika illa som förra vändan. Hon har precis gått upp det kilo hon tappade då.
Tess och 3bus, hoppas alla blir friska.
Julia är tvärtom, hon har inte tid att springa och kissa så hon håller sig in i det sista och sen händer det rätt ofta olyckor på väg till toaletten. Jag brukar försöka komma ihåg och påminna henne men det är inte alltid lätt att komma ihåg det själv, var ju lättare när jag var gravid och sprang mkt själv. Men oftast säger hon ändå att hon inte är kissnödig och sen 2 min efter panikspringer hon till toaletten men hinner inte ta av sig byxorna.
Kevin biter på naglarna ...
Jag funderar på om det har hänt mycket i hans liv med flytt, lillebror, nytt dagis han inte alls trivdes på å nu ny dagmamma! Är det nån som har tips, erfarenheter? Jag kör med stopp å väx, men verkar inte riktigt funka ...