MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Här brukar det vara läggdags vid 19-19.30 på vardagarna. Hon ser på bolibompa för det mesta och efter det gör vi kväller och läser saga i sängen.
Blääää....första kräkan!
Ska det börja nu mån tro?
Oj vad lugnt det var här då, var är alla?
Drömde inatt att jag var gravid, fick reda på det jättesent men hade typ ingen mage ändå. Lite läskigt för jag vill verkligen inte bli gravid nu. Tur att det bara var en dröm.
Mumia, hoppas att det inte blir så farligt med kräkandet. Vilken vecka är du i nu?
Tess - jag är bara i v 6. går in i 7 på måndag. Nej det blir nog inte så farligt, än så länge så mår jag mycket bättre än med Jolina.
Nu har jag och sambon bokat resa till USA i april, 2 veckor ska vi vara borta. Känns lite nervöst att åka från Linnea så länge men hon ska vara med farmor å farfar + stora syskonen och med mormor så det är ju bara nära och kära vi lämnar henne med så det ska nog gå bra.
rätt intressant att Julia tror att bara hon säger "snääälla" så kommer ett nej automatiskt transformeras till ett ja
Tess82: underbart med en resa :)
Mumia: hoppas du slipper må illa, det är skit..... Vi har mått illa o kräkts av annan anledning i veckan-kräksjuka- fy f-n, det är verkligen ingen hit. Spec inte när man är gravid ...