Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

cotton skrev 2011-02-07 11:30:34 följande:
    Amorosa, Gud, vad har jag missat... har du plussat!? GRATTIS! Det är ju helt fantastiskt ju!

När har du BF?

Har inte sett någon gravidtråd för CA tjejer. Dock finns en tråd för oss som blivit gravida genom IVF och som ska ha barn i sommar eller höst.
    Du får väl fixa en tråd för gravida CA tjejer, ni är ju många nu och fler ska vi bli
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-02-07 11:54:50 följande:
    Hm, vågar inte riktigt ännu... Någon annan, som kommit längre, får nog ta sig an den uppiften...
    Cotton kan nog fixa det
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lito skrev 2011-02-08 19:37:55 följande:
    Vädur 78: Lycka till på ul imorgon!
    Tack vännen
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-02-09 07:57:10 följande:
    Lycka till idag Vädur! hoppas det blir ÄP snart!

Denna ruvning känns typ precis som min minus ruvning. Tyvärr... RD 9 idag...
    Har lite mer biverkningar av progynonet denna gång, dvs huvudvärk och illamående.
    Nästa gång ska jag nog försöka med ostimulerat FET så jag slipper det.
    Tack
    Jobbigt med biverkningar. Håller tummarna för ett fint plus!
    KRAM
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-02-09 08:27:12 följande:
    Tack, snälla du!

Vädur: är det vul idag? Då håller jag tummarna för många fina äggblåsor!

sydney: trist med biverkningarna. Men det behöver ju faktiskt inte vara biverkningar... Hoppas det är symptom istället!
    Ja idag är det första vul Tack för tummarna! KRAM
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2011-02-09 08:51:43 följande:
    Spännande! Håller tummarna hårt och hoppas på fint resultat!
    Tick tack
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2011-02-09 09:04:01 följande:
    Sydney, ge inte upp än. Men jag kramar om dig ändå!

Vädur, LYCKA TILL på ditt VUL idag!
    Tack!
    Finns ingen ledig signatur skrev 2011-02-09 09:08:47 följande:
    Oj vad det händer mkt i tråden nu, jag har inte hunnit läsa igenom allt, så grattis till dom som plussat, lycka till till er som ruvar och givetvis massor av styrkekramar som forstätter kämpa.
    Själv så sitter jag i startgroparna hemma och hoppas snart få föda två små CA bebisar.....
    Lycka till nu Spännande
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-02-10 08:31:50 följande:
    Vädur: hur gick det på VUL?

Finns ingen ledig signatur: oj vad tiden gått fort, lycka till! Tänk att du snart har dina små mirakel hos dig.

RD 10 idag och jag har alla möjliga tänkbara  pms symtom/biverkningar/grav symtom, inte samtidigt men de kommer och går: illamående, huvudvärk, frossa, andfådd, svullen mage, ådror på brösten, trötthet, yrsel, mensvärk m.m  Vill veta men ändå inte, vågar inte testa förrän tidigast lördag.
    Hade 3 blåsor på höger och 5 på vänster. De trodde 5 sprutor till och då blir det ÄP på onsdag i så fall. Ny koll i morgon.
    Håller tummarna för dig  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Toppenloppan skrev 2011-02-10 13:32:05 följande:
    cotton:
    En flicka kanske?????
    de brukar ha lite lugnare hjärtrytm nämligen, om jag inte minns fel

Amorosa:
    Jag fick ju värsta mensvärken RD 8 till RD 11sist och då var jag ju gravid i några dagar. Läskigt för jag tycker mig ha lite mensvärk nu oxå och då hoppas man liiiite, lite ett tag. Sen hugger det lite varstans i magen oxå men så har det varit alla mina ruvningar....LÅT bara tiden gå SNABBT nu!!
    Brukar de inte säga tvärtom..över 140 flicka och under 140 pojke? 
    Men tror inte alls på det där Min BM sa att det mer beror på om barnet sover eller är vaket när man kollar 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lito skrev 2011-02-10 13:33:06 följande:
    cotton: Det låter verkligen helt underbart!

Sydney: Hoppas på ett fint plus, håller tummarna för dig!

Vädur: Det låter toppen bra! Hoppas det ser lika bra ut imorgon och att äp blir på onsdag. Spännande!

Jag börjar spruta idag trots att jag inte fått någon blödning men på vul igår såg det bra ut så det blir sprutstart för mig idag och vul nästa vecka på tisdag och fredag Glad
    Vad roligt att du får starta Vad glad jag blir
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19