Inlägg från: Finns ingen ledig signatur |Visa alla inlägg
  • Finns ingen ledig signatur

Carlanderskatöserna del 19

Idag var jag på RUL , kul att få se dom små liven där inne, allt såg bra ut och nu är det bara att luta sig tillbaka och åka med

Hej där

Ville bara titta in och säga hej till alla kämpar här inne...... Till alla som inte lyckats än. ge inte upp och till dom som lyckats. Jättegrattis

Hej på er
    Tänkte bara titta in och se hur det går för alla, jag läser i tråden någon gång varje vecka. Hoppas ni alla får en riktigt fin december och att det blir riktigt många + i tråden.

Själv så har jag kommit till v 28 nu och börjar fatta att vi faktiskt skall få två små bebisar i mars

Jag skickar en tanke till alla som ruvar i tråden nu, det är en jobbig tid att gå igenom. Hoppas på många pluss nu

Själv så har jag gått 29 v imorgon. så det rullar på..........

Fylgja skrev 2010-12-17 10:16:22 följande:
    Skönt med många extra kollar - kan bara ana hur stressande oron över en repris kan vara för digRynkar på näsan  Gott om du känner att du kan njuta lite av julmyset nu och låta tankarna vila.Hjärta

Själv känner jag mig fortfarande väldigt ogravid. Ingen molvärk längre. CA sa att jag skulle ta kontakt med MVC för inskrivning, men jag kan liksom inte förmå mig till att göra det förrän vi varit på VUL i januari och vet om det finns ett tickande hjärta eller ej. Hur har ni andra som varit gravida gjort?
    Jag vänade till jag hade varit på mitt VUk på Carlanderska tills jag kontaktade MVC

VUL skall det givetvis vara

Mulan, Jättegrattis till er lilla bebis

Hej på er alla kämpar.

Ser att det händer massor i tråden nu, Grattis till alla pluss

Själv så väntar jag på leverans, har massor av förvärkar nu så snart kanske vi har våra små här.

amorosa skrev 2011-01-27 09:00:20 följande:
    sydney: de gångerna vi bara fick 4 ägg hade jag lägre dos. Men den höjdes vid tidigare behandling på Cura i Malmö, och sen har vi fått bra skörd. Så CA har inte ändrat nåt.

Loppan: Vad härligt att du hade äggblåsor på vänster sida också! Fantastiskt! Grattis igen till husköpet!

Tack för era tummar, söta ni! {#emotions_dlg.flower} Allt gick jättebra igår. Vi fick en perfekt blastocyst tillbaka! Vi har aldrig fått något perfekt tillbaka förut, så det var en stor seger och toppbetyg till CA! Tjoho! Det fanns 6 eller 7 (jag och maken uppfattade olika) som var lite sena i utvecklingen. De skulle kolla igen idag och se om något gick att frysa idag, eller alla går åt skogen. Har ju aldrig fått till frysen förut heller, så det hade verkligen varit en megabonus. Men vi räknar inte med det. Nu är det nedräkning till 6 feb. Det är också skillnad mot Cura i Malmö som hade TD 21 dagar efter ÄP! CA har ju bara 16 dagar, så det känns som ingen tid alls!
    Hoppas att du får ett stort + den 6/2 nu då   Och att du kanske kan få till frysen oxå.
    Själv har jag bara fått till frysen 1 gång av alla försök vi gjorde, men det spelar ingen roll nu alls . Då vi fick en tjej för 2 år sedan och nu väntar två till . Altt tack vara Carlanderska.

Oj vad det händer mkt i tråden nu, jag har inte hunnit läsa igenom allt, så grattis till dom som plussat, lycka till till er som ruvar och givetvis massor av styrkekramar som forstätter kämpa.
    Själv så sitter jag i startgroparna hemma och hoppas snart få föda två små CA bebisar.....

Hej kikar bara in för att tala om att det du har blivit två nya CA bebisar i tråden
    110211 kom dom till oss, en tjej och en kille. Vi är hemma från BB nu, men oj vad tiden rinner iväg. Vi hinner inget annat än att amma just nu känns det som .....

Har inte hunnit läsa igenom tråden, så om det blivit puss så grattis till plussen och till er som inte fått plus ÄN, kämpa på. Det är värt det

Vädur 78 skrev 2011-02-17 11:06:04 följande:
    är det någon som vet vad som gäller kvällen innan ÄP ska man ta 2 panodil då??? Vet att det var så på RMC men kommer inte ihåg hur det var sist på RMC
    Jag har aldrig tagir något innan äggplock, man får på CA . sen har jag tagit panodil efter äggplock när jag kommit hem om jag ont. Inte alltid det har behövts.........

Hej alla kämpar....

Våra Carlanderska bebisar är nu 2,5 år och tvillingarna har hunnt bli 3,5 månader. Tiden springer iväg. Jag har inte hunnit läsa igenom hela tråden så långt tillbaka men har sett att det båda är på sin plats att gratulera till bebisar och flera pluss.

Men jag har sett att det inte bara har varit glada händelser....Majsanna, jag tittade i din blogg, jag är så ledsen för er skull, att ni inte fick behålla er lilla pojk hos er.

Ni som ännu inte fått pluss fortsätt kämpa, det kommer hända .-)

Ha en fin sommar// Kram

Hej på er alla som kämpar i tråden.Tittar in för att se hur ni har det. Ser att sedan jag fick mina små i februari så har det kommit några till Carlanderska bebisar och det verkar bara en del pluss oxå. Det var roligt att läsa... Jättegrattis till er och massor av kramar och hopp om fler pluss för alla som kämpar på.

Vädur 78 skrev 2011-10-02 13:46:34 följande:
    Margareta kanske är snällare med 2 st. Göran verkar väldigt hård med att det är 1 som ska sättas tillbaka
    Håller tummarna för dig i morgon! Tror de kan meddela samma dag!

Hej där,

Kännde att jag kanske kunde svara på 1 eller 2 ägg lite ..... Jag har fått 2 ägg tillbaka vid flera tillfällen på Carlanderska, både av Torbjörn och Margareta ( fler ggr av henne) Att jag fått det beror på min ålder och att äggen inte är av bra kvalite, dom går inte att frysa.

Men Torbjörn sa Nej innan jag fyllt 38. Jag blev gravid med tvillingar för 3 år sedan( men ett av barnen dog i v 12) så det blev en lite "carlandeska bebis 2008" sen fick jag två ägg tillbaka på andra syskonförsöket och blev gravid med tvillingar igen, så 2011 blev det två små "Carlanderska bebisar" 
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19