Carlanderskatöserna del 19
Idag var jag på RUL , kul att få se dom små liven där inne, allt såg bra ut och nu är det bara att luta sig tillbaka och åka med
Idag var jag på RUL , kul att få se dom små liven där inne, allt såg bra ut och nu är det bara att luta sig tillbaka och åka med
Hej där
Ville bara titta in och säga hej till alla kämpar här inne...... Till alla som inte lyckats än. ge inte upp och till dom som lyckats. Jättegrattis
Grattis Glittran
Grattis Cotton
Hej på er
Tänkte bara titta in och se hur det går för alla, jag läser i tråden någon gång varje vecka. Hoppas ni alla får en riktigt fin december och att det blir riktigt många + i tråden.
Själv så har jag kommit till v 28 nu och börjar fatta att vi faktiskt skall få två små bebisar i mars
Grattis Cotton
Jag skickar en tanke till alla som ruvar i tråden nu, det är en jobbig tid att gå igenom. Hoppas på många pluss nu
Själv så har jag gått 29 v imorgon. så det rullar på..........
VUL skall det givetvis vara
Mulan, Jättegrattis till er lilla bebis
Hej på er alla kämpar.
Ser att det händer massor i tråden nu, Grattis till alla pluss
Själv så väntar jag på leverans, har massor av förvärkar nu så snart kanske vi har våra små här.
Oj vad det händer mkt i tråden nu, jag har inte hunnit läsa igenom allt, så grattis till dom som plussat, lycka till till er som ruvar och givetvis massor av styrkekramar som forstätter kämpa.
Själv så sitter jag i startgroparna hemma och hoppas snart få föda två små CA bebisar.....
Hej kikar bara in för att tala om att det du har blivit två nya CA bebisar i tråden
110211 kom dom till oss, en tjej och en kille. Vi är hemma från BB nu, men oj vad tiden rinner iväg. Vi hinner inget annat än att amma just nu känns det som .....
Har inte hunnit läsa igenom tråden, så om det blivit puss så grattis till plussen och till er som inte fått plus ÄN, kämpa på. Det är värt det
Hej alla kämpar....
Våra Carlanderska bebisar är nu 2,5 år och tvillingarna har hunnt bli 3,5 månader. Tiden springer iväg. Jag har inte hunnit läsa igenom hela tråden så långt tillbaka men har sett att det båda är på sin plats att gratulera till bebisar och flera pluss.
Men jag har sett att det inte bara har varit glada händelser....Majsanna, jag tittade i din blogg, jag är så ledsen för er skull, att ni inte fick behålla er lilla pojk hos er.
Ni som ännu inte fått pluss fortsätt kämpa, det kommer hända .-)
Ha en fin sommar// Kram
Hej på er alla som kämpar i tråden.Tittar in för att se hur ni har det. Ser att sedan jag fick mina små i februari så har det kommit några till Carlanderska bebisar och det verkar bara en del pluss oxå. Det var roligt att läsa... Jättegrattis till er och massor av kramar och hopp om fler pluss för alla som kämpar på.