Inlägg från: Finns ingen ledig signatur |Visa alla inlägg
  • Finns ingen ledig signatur

Carlanderskatöserna del 19

Tack mulan.......

Grattis Mulan, bara att hålla tummarna nu då.

ceropegia skrev 2010-04-19 19:29:08 följande:
    Wow! 57% chans! :) Känns hoppfullt!Är toppennöjd med CA verkligen! Så trevliga och hjälpsamma! Ingen stress... 100% bättre än Sahlgrenska enl min mening... (med Sahlgrenska skall ändå ha all cred eftersom min dotter blev till där...)
    Grattis till ditt toppen ägg, hoppas verkligen du har % på din sida.

Nu har jag pratat med Margareta på kliniken om hur våra chanser ser ut. Inte så upplyftande information måste jag säga. Vi har bara 15% säger statistiken, sen har man ganska stor missfallsrisk pga av ålder på de..........
    {#lang_emotions_frown}
    Men vi inväntar att vi skall få starta behandling och göra ett nytt färskförsök igen. Men blir det inget då så kanske vi får omvärdera och försöka nöja oss med vår lilla tjej vi fått.

Fylgja skrev 2010-04-20 16:31:21 följande:
    FILS: Så tråkiga besked! Men undrar också lite över om du fick veta varför. Jag blir - liksom Happiness, också 39 i år och funderar ju mycket på vilka chanser vi egentligen har. Så vitt jag har tolkat statistiken har vi iallafall en knapp 30% chans till att bli gravida och ta oss igenom en graviditet.
    Nä jag fick inte veta varför, men Margareta sa att min ålder ger en chans på ca 15% , det har minskat från 30% sedan förra gången för två år sedan.Men sen tidigare så vet jag att mina ägg inte är av bästa kvalite längre.

Hoppas att det går bra för er andra i tråden och välkommen till nya
    mulan skrev 2010-04-20 20:13:16 följande:
    Nu är jag ruvare till en blastocyst som hatchade innan FET . Någon annan som varit med om det????????Känns positivt för då har den ju fortsatt utvecklas efter upptiningen Bild på detta finns i min blogg och i galleriet
    Grattis , vilken tur, visste inte ens att det kunde hända. Hoppas på att fortsättningen blir lika tursam för er.

Grattis till er nya ruvare

Mirakelbarn, grattis till ditt plus

Välkommen till tråden AnnikaMa

Grattis Mulan till ditt pluss.

Är det inte så att du bara använder blyförkläde om du är gravid?

Jag har fått klart från Margareta att börja spreja på första mensdagen nu när den kommer, det innebär att vi kommer hinna med ett försök till innan dom stänger för sommaren

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19