Inlägg från: Finns ingen ledig signatur |Visa alla inlägg
  • Finns ingen ledig signatur

Carlanderskatöserna del 19

Ja jag hoppas verkligen på att det sitter denna gången, det är vårt sista syskonförsök. Blir det inget nu så har vi bestämt oss för att vi får vara nöjda..... Jag orkar inte med fler behandligar........

ceropegia skrev 2010-06-28 10:53:23 följande:
    Idag har jag KUB...nervös! Håll tummarna! :)
    Gick det bra idag?
    sydney skrev 2010-06-29 07:55:23 följande:
    Nu kan ni släppa tummarna, det gick vägen: jag testade positivt imorse, HURRA! Plus Det kom snabbt ett tydligt streck på CB.
    Ruvardag 13 idag och imorgon på TD blir det ett nytt test och sedan får jag meddela klinikerna. Vet inte hur det funkar nu med VUL och semesterstängningar. Vill inte vänta till efter sommaren... jag svävar på moln idag!!

Ceropegia. Hur gick det igår?
    Grattis till plusset.
    Jag fick veta att dom kommer in 15/7 för att göra UL på dom som fått Pluss.......

Jag skall dit den 15.e, tror att jag gjorde det lika tidigt förra gången. Det ultraljudet är bara till för att bekräfta graviditeten och se att det sitter rätt..........Å så mkt kan dom se.

ceropegia skrev 2010-06-29 23:08:48 följande:
    CUB-testet igår gick toppenbra! :) 1 på 17000 att barnet har DS.. Hade jag inte gjort testet hade det varit 1 på 800. Alla organ och kroppsdelar fanns och fungerade. Nu vågar jag tro att detta faktiskt kommer gå vägen! :)
    Kanon bra siffror, Grattis

Jag gjorde min KUB på Östra sjukhuset

Happiness skrev 2010-07-02 19:53:24 följande:
    Vet ni vad!?! Ett mirakel har inträffat. Jag har PLUSSAT!Helt spontant av mig själv. HAha! Vad är oddsen för detta då? Dag 11 i ÄL och dag 20 i cykeln. Bild finns i galleriet!

Jag är helt chockad. Lova nu att ni håller tummarna så jag inte får ett MF till.
    Grattis, hållet tummarna för att det skall gå vägen denna gångenGravidSkrattande

Ingen blödning här heller än, men vi får väl se när vi skall göra vul 15/7 om det är något där inne......

Hej på er, här händer det inte mkt

Jag börjar bli nervös nu, har tid för VUL nästa torsdag. Känner mig jättegravid , har alla symptom man kan ha, å endå så är jag orolig att det inte skall vara nått kvar..........

Det är 5+6 idag.......

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19