Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Carlanderskatöserna del 19

Ska tillbaka på söndag för ET men varför odlar dom bara 2 dgar och hur kan dom veta redan nu hur delningen går liksom?

Är det någon annan som fått isatt dag två? tycker det låter kort...Suck och uag som hade hoppats på någon blasto..eller kan dom ändå långtidsodla på något även om dom sätter in ett två dagars. Är negativ känner jag nu men två dagar...låter lite.

Ska ta vaggis ikväll. Frågade om det var ok med 6 timmar imellan oc det var det. Måste man blöta upp dom? Funderar på att ringa dom imorgon och fråga hur många som blivit befruktade..vad tror ni om det? Efter 18 timmar ser dom ju det.

• Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-05-21 20:22:21 följande:
    fick tillbaka en 3 dagars och sen odlade de vidare de andra 3 som var kvar till blasto och en lblev fin och gick till frysen.Mig ringde de dagen efter och berättade antal befruktade.ja det är bra om du fuktar vaggisarna innan
    haha här hoppar vi mellan trådarna . Glad för dina svar. Ja men då kanske jag kan ringa imorgon och höra hur många som blivit befruktade.
  • Happiness

Hek alla tjejer och tack för era svar . Vad glad jag blir att fler har fått in 2-dagars och det har lyckats för er. Har varit i kontakt med CA idag och fått bekräftat att 3 st blivit befruktade . Är otroligt lättad över det. Imorgon blir det ET...spännande!!!!

*************************KRAM*****************************************

• Happiness
    calcaneus skrev 2010-05-22 19:15:21 följande:
    Jättestort lycka till! (jag är lite avis på dig som inte behöver vänta)
    Förstod aldrig varför du är tvungen att vänta???? Om det är så att det misslyckas denna gången hur lång tid måste man vänta då? Är det en cykel imellan eller?
  • Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-05-22 20:02:41 följande:
    GRATTIS GRATTIS och lycka till i morgon
    Haha ja då hörs vi här med...Tacktack Vädur . Det ska väl inte göra ont va?
  • Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-05-22 20:25:49 följande:
    nej absolut inte.....ta med kamera och fota ditt embryo innan insättning, du får se det på tv skärmen innan återförandet
    Vilken cool grej. Tack för tipset! Det ska jag verkligen tänka på..Fick en ny kamera i födelsedagspresent.
  • Happiness

Glömde en sak Vädur...dom sa att man inte skulle test innan 14 dagar. Har du testat tidigare någongång?

• Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-05-22 20:44:57 följande:
    Ha ha har alltid tjuvtestat Sist fick jag tillbaka på söndagen och plussade på måndagen efter på ruvardag 8... de andra gångerna har jag testat på dag 10
    Ok vad bra ...Kommer vara jätte svårt att hållla fingrarna borta . Men då ska jag nog också testa på måndagen efter. Kände du några symtom då? Herregud vad jag är frågvis.
  • Happiness
    calcaneus skrev 2010-05-22 21:12:29 följande:
    Happiness: Jo, jag fick vänta för att jag tog den där Suprefacten som äggmognad istället. De sa att den stör hormonerna så man inte blir gravid efter den men jag fattade inte varför vi inte kunde prova när vi hade så många försök på oss. Men på lördagen som borde varit "vår dag" för ET fick jag mens så då förstod jag... Jag antar att det är pga Suprefacten de vill att vi skall vänta en månad till, eller då är hela hormonsystemet helt enkelt i otakt nu? Någon annan som vet hur länge man måste vänta mellan FET om man kör i naturlig cykel? Rent logiskt borde man ju kunna köra varje månad om man orkar med mentalt?
    Ska du ta progesteron vaggisar i naturlig cykel då? Sa dom innan att du inte kunde få ET den månaden som stimuleringen var på? Har dom fortsatt att odla till blasto nu då?
  • Happiness

Japp då har jag ett litet embryo i magen

Tack för tipset med kameran Vädur . Embryologen var gullig och fotade. MW sa att det var ett väldigt fint embryo och jag såg 5 st bubblor.

Dom andra 2 skulle dom långtidsodla. Så nu är man ruvare då....tänk vad fort och bra allt har gått ändå. Kramade om Maggan

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19