mulan skrev 2010-05-31 16:22:26 följande:
Happines: Om man testar inom 10 dagar efter ÄL sprutan kan resultatet ge missvisande svar. Den kan ge ett falskt plus. Men sen kan man testa hur mycket man vill . Dock ska man komma ihåg att endel plussar väldigt sent så om det på RD 10 blir minus kan det bli plus på RD 16 tex
Ja precis det är ju detta man sitter och funderar på ( i vårsolen).
med Ovitrellen menar jag. Tog ÄL sprutan i onsdagskväll..det blir alltså 12 dagar sen. Men frågan är hur FASS menar där. Som jag fattar det ska det basolut vara ute efter 10 dagar..men det var som min man sa lovar dom typ att det inte går att spåra i kroppen..och nja nä det tror jag ju iof inte FASS kan lova.
Ringde ju och prtade med CA för att få deras syn på saken. (Jag är för övrigt grymt vetgirig och har jobbat med läkemedel) därav det lilla specialintresset. Men gulliga BN Annika trodde ändå det kunde vara Ovitrellen som spökade tolv dagar senare. Hmmm.
Fidji: Jag tror absolut att du kan plussa lika väl som jag. Jag håller ALLA tummar för oss. Våran lilla ödla håller sina klor också. Grodynglen vet jag inte vad dom gör.
*************************KRAM**************************************