Carlanderskatöserna del 19

vädur: det verkar ju lovande!
sydney: det är jobbigt med alla symptom, som man vet kan bero på vaggisarna också... Man blir så j-a nojjig! Håller tummarna!
sydney: nej, känner mig inte alls gravid. Tycker jag är lite hungrigare än vanligt på kvällarna. Lite molvärk ibland i magen. Men sånt kan man ju känna annars också, så det känns inte som jag är gravid för det. Men jag gillar ändå när jag får lite känningar i magen. För det betyder ju att det händer nåt där inne. Inget illamående än, vilket jag är glad för.
Vädur: är du lättstimulerad? Är det därför du fick så låg dos? Min första omgång med Menopur började jag med 112 IE också, och fick spruta i all evighet (17 dagar tror jag). Nästa började lite högre, 150 IE tror jag. Sen höjdes den de sista dagarna. Blev inget bra. De sista gångerna har jag fått starta på 225 IE och det har varit perfekt. Vilken sprutdag är du på nu? Hoppas vul på måndag visar god tillväxt!
Vädur: vi fick ut 16 ägg, men bara ett endaste var gott nog för återföring. Det blev ju också ett plus! Så jag är ju ett levande exempel på att ni bara behöver ett finfint! Det kommer att gå jättebra!
FruNaftra: det var nog klokt att lägga FET på hyllan ett tag. Både kropp och själv måste ju vara redo för ett försök, annars blir det nog pannkaka. Stort grattis till jobbet! Fantastiskt!
längtar mycket: tack så mycket!
sydney: hur har det gått för dig? Har du testat ännu? Håller tummarna!