FruNaftra skrev 2010-10-14 14:23:20 följande:
Släggan, stor kram till dig. Förstår att du känner dig trött och ledsen. Så tråkigt att ni måste kämpa så hårt för att få några få ägg medan andra får ut massor. Men som sagt, ett enda litet ägg kan göra all skillnad i världen. Håller tummarna för dig!
Cotton, vad konstigt att de inte hittade något fel. Jättetråkigt att detta skulle hända er....det är så orättvist! Skönt att du är nöjd med mottagandet och att det hela på sätt och vis är över, så ni slipper grubbla. Håller tummarna för att du får ett fett PLUS om några veckor!
Vädur, lutealfas på 11 dagar är nog inget ovanligt. Normalt ligger den på ca 14 dagar men min varierar lite på mellan 12-15 dagar. Så det är nog inget konstigt med det
Gud vad kul att du snart ska ruva!
Vad trist att höra om det tråkiga bemötandet. Jag har aldrig upplevt det så. Jag är nog inte så säker på om jag någonsin har pratat med henne tidigare. Men det är klart, betalar man en massa dyra pengar och lägger sina problem i sina händer så är det viktigt att de är trevliga rakt igenom.
Att de hade svårt att ge dig en tid berodde nog på att de har ont om tider och inte att VUL skulle vara krångligt (för det är det ju verkligen inte inför FET ). Jag har knappt haft några valmöjligheter på tid när jag har fått tid hos dom utan jag får ta det som erbjuds i princip vilket inte är sådär jättekul eftersom man är hemma med en lilltjej.
Lilla fröet, vad bra att de har höjt dosen. Nu får vi hoppas att du svarar bättre på den nya dosen.
Nu är jag på dag 20 och fortfarande inte fått något utslag på ÄL-testet. Gaaaah....
Nu börjar jag känna mig jäkligt frustrerad på hela situationen. Har testat både morgon och kväll i 10 dagar nu och börjar bli less på det eviga testandet.
Skönt att höra att lutelafas kan variera och 11 verkar ju normalt!
Ja när man går privat vill man ju att de ska vara trevliga, man betalar ju ändå ganska mycket pengar men idag kändes det som man ringde till landstinget
Ja tiderna är ganska svåra att få som man vill
fick välja mellan 8 och 11,45 och nu när lillfisen ska med så tog vi den senare tiden. Som tur är kan vi åka till Jönköping på söndagen så då är vi i alla fall 8 mil närmare....
Jag vägrar ju köra bil i Göteborg så att åka själv gör jag inte......
Förstår att det är jobbigt att vänta på utslaget, hoppas det kommer snart eller
NU!!!