• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Resande
    Finns ingen ledig signatur- massor med kramar till dig! Vad tråkigt att det inte blev något till frysen. Hoppas du bara testade för tidigt och att det blir ett överraskande plus på lördag. Kram
    Gummans mamma- det beror ju på hur mycket du behöver gå ner. Har du en hyfsad må-bra-vikt så skulle jag göra ett försök, men känner du att du har väldigt mycket du behöver tappa så kanske det kan vara värt att vänta? Hinner du inte både går ner lite till och ändå göra ett försök? Styrketränar du, det kan hjälpa en rätt bra för att öka på förbränningen? Jag håller med Mulan om att GI-mat är bra och gott. 
  • mulan

Låt säga att jag får omslag på ÄL stickan på söndag. Vilken dag har jag då FET?
    I frysen tror jag att jag har 6 dagars blastocyst.

Lördag eller söndag?

I väntan på FET
  • Vädur 78
    mulan skrev 2010-04-08 14:46:20 följande:
    Låt säga att jag får omslag på ÄL stickan på söndag. Vilken dag har jag då FET? I frysen tror jag att jag har 6 dagars blastocyst. Lördag eller söndag?
    Jag gissar på lördag Men är inte alls säker.... har aldrig gjort FET
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Fylgja
    mulan skrev 2010-04-08 14:46:20 följande:
    Låt säga att jag får omslag på ÄL stickan på söndag. Vilken dag har jag då FET? I frysen tror jag att jag har 6 dagars blastocyst. Lördag eller söndag?
    Jag vågar faktiskt inte gissa trots att jag gjort ett ostimulerat FET. Minns jag rätt räknade de 6 dagar från omslagsdag, men som sagt.. kommer inte riktigt ihåg - jag har bara noterat datumet för det extra VUL som gjordes för att bekräfta ÄL, och det var 4 dagar innan återförande.
  • mulan

Tidigare har jag bara haft 2 dagars i frysen och de har jag fått tillbaka 3 dagar efter. Så har jag 6 dagars i frysen borde jag få tillbaka det 7 dagar efter, alltså en vecka efter omslag

I väntan på FET
  • Vädur 78

Gör de skillnad om en blasto är odlad i 5 eller 6 dagar?

CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-04-08 17:11:59 följande:
    Gör de skillnad om en blasto är odlad i 5 eller 6 dagar?
    FET borde ju bli en dag senare om det är 6 dagars. Jag ska ringa CA när jag får ÄL
    I väntan på FET
  • calcaneus

Mulan: fick du mitt svar förut? Jag känner mig lite fumlig här på FL och vet inte om jag lyckades skicka det åt skogen?

• mulan
    calcaneus skrev 2010-04-08 23:01:53 följande:
    Mulan: fick du mitt svar förut? Jag känner mig lite fumlig här på FL och vet inte om jag lyckades skicka det åt skogen?
    Nää. Har du inboxat då? Jag skickade ju till dig för nån vecka sedan. Prova igen!
    I väntan på FET
  • Happiness

Har någon här fått förhöga siffror på prolaktin? Tog om mitt test igår. Är lite osäker på vid vilka siffror läkaren sätter pravidel. Sist jag tog låg det på 28. är det för högt?
    Hur lång tid tar det att få svar på blodprover från CA?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19