• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Resande
    Vädur 78 skrev 2010-04-01 12:42:30 följande:
    Fiji: jag glömde nog säga GRATTIS till ruvning innan
    Tack!
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur: Mina två första behandlingar tjuvade jag minus på RD 10, tycker det är skönare att få ett minus innan än att mensen dyker upp typ när man är på jobbet eller nåt. Nu sist plussade jag på RD 8 var egentligen inte meningen att tjuva så tidigt men jag hade köpt några billiga gravtest och skulle bara se hur de fungerade och då blev det ett streck
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Vädur 78
    Fiji: vem gillar du bäst på CA? Jag har mest träffat Göran, 6 av 7 besök och sen Torbjörn en gång. Aldrig Margareta
  • Vädur 78
    Fiji: är det en blastocyst du fick tillbaka nu??
  • Resande
    Vädur- jag tycker bäst om Torbjörn för det var han som blev min läkare och som jag hade kontakt med redan från utlandet. Sen har jag träffat Göran vid de flesta FET (utom den sista) och även om han är bra så gillar jag honom inte så mycket... Margareta gjorde ÄP och hon var också bra tycker jag. Ja, det är en blastocyst.
  • Vädur 78
    Resande skrev 2010-04-01 12:52:36 följande:
    Vädur- jag tycker bäst om Torbjörn för det var han som blev min läkare och som jag hade kontakt med redan från utlandet. Sen har jag träffat Göran vid de flesta FET (utom den sista) och även om han är bra så gillar jag honom inte så mycket... Margareta gjorde ÄP och hon var också bra tycker jag. Ja, det är en blastocyst.
    Det är tur att de är väldigt olika för man tycker ju olika. Jag tycker kanonbra om Göran och tror att jag skulle tycka lika bra om Torbjörn men är svårt att skaffa sig en uppfattning för jag träffade bara honom på ett snabbt vul på några minuter men man har hört så  mycket gott om honom. Ringde en gång på jourtelefonen och då var det han som svarade oxå och han var då jättetrevlig
    Skönast tycker jag det är att man oftast får samma läkare
    Har du fler kvar i frysen sen??
  • Resande

Vädur- det gick åt 3 embryon vid detta försök så vi har bara 3 kvar (eller bara och bara men med tanke på att vi hade 8 när vi började med syskonförsök och vi nu kanske bara har till ett enda försök till känns lite tufft).

• Vädur 78
    Resande skrev 2010-04-01 13:06:55 följande:
    Vädur- det gick åt 3 embryon vid detta försök så vi har bara 3 kvar (eller bara och bara men med tanke på att vi hade 8 när vi började med syskonförsök och vi nu kanske bara har till ett enda försök till känns lite tufft).
    Ja det är skit att det inte finns någon garanti för upptiningen. Vi har ju bara en i frysen, som jag hoppas på till syskonförsök sen. Är inte jättesugen på att göra fler fulla behandlingar. Får man betala något om man inte får något tillbaka vid FET?
  • Resande
    Vädur 78 skrev 2010-04-01 13:10:30 följande:
    Ja det är skit att det inte finns någon garanti för upptiningen. Vi har ju bara en i frysen, som jag hoppas på till syskonförsök sen. Är inte jättesugen på att göra fler fulla behandlingar. Får man betala något om man inte får något tillbaka vid FET?
    Jag kan inte tänka mig att man behöver betala om det inte blir något!
  • Vädur 78
    Resande skrev 2010-04-01 13:13:11 följande:
    Jag kan inte tänka mig att man behöver betala om det inte blir något!
    Nä det ända man gör är ju ett vul innan så det kan ju inte vara någon stor summa det handlar om i så fall.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19