Inlägg från: FruNaftra |Visa alla inlägg
  • FruNaftra

Carlanderskatöserna del 19

majsanna skrev 2011-01-13 21:15:35 följande:
    När vi bodde i Göteborg så bodde vi bland annat i Lundby, precis vid mynningen av tunneln. Året var väl 1998-99 och då var ju Eriksberg bara några hus och massor med ödetomter. Nu känner man knappt igen sig. Vi flyttade sedan ifrån Hisingen till Högsbohöjd 1999 och det var väl vid den tiden ungefär som det började hända saker med Eriksbergsområdet.
    Åh jaha, det är lundby vi bor i nu faktiskt. Precis vid ramberget Det händer supermycket nere i Eriksberg. Jag skulle inte heller känna igen mig om jag inte varit där på några år.
    Shibby 78 skrev 2011-01-13 21:17:45 följande:
    En till fråga bara:

Jag ska ju börja med vaggisarna ikväll. Tar ni dem med exakt 8 timmars mellanrum eller hur har ni tänkt?
    Ta dem gärna regelbundet men det är inte viktigt att det är exakt på minuten.
  • FruNaftra

Majsanna, grattis till så fin skörd! 4 ägg är inte alls illa och nu håller vi tummarna för att alla är av toppenkvalitet och att alla befruktas. Varför görs inte långtidsodling på embryot innan återföring?
    Hur gick ÄP annars tycker du? Har du ont? Kram!

amorosa, hoppas det blir ÄP nästa fredag som planerat och att allt flyter på fint och välplanerat. Man vill ju ha det så okoplicerat som möjligt när man har så mycket annat att stå i. ÄL-flytningar är inget ovanligt och inget du ska oroa dig för

Shibby, håller tummarna för dig. Har du hört något mer?

Min mens är borta nu. TJOHOOOOO. Har bara liiiite färgade flytningar. Hoppas det fortsätter i rätt riktning om att mensen håller isg borta i 3 veckor till. Sen är den välkommen tillbaka igen   Konstigt att ens tänka så men ändå.

• FruNaftra
    Fylgja skrev 2011-01-14 18:00:44 följande:
    Klart att du blir orolig när du varit med om att det kan gå snett på det viset, håller tummarna för att du slipper något liknande nu! Grattis till fyra fina ägg Glad
    FruNaftra skrev 2011-01-14 15:18:47 följande:

Min mens är borta nu. TJOHOOOOO. Har bara liiiite färgade flytningar. Hoppas det fortsätter i rätt riktning om att mensen håller isg borta i 3 veckor till. Sen är den välkommen tillbaka igen   Konstigt att ens tänka så men ändå.
    Så skönt!
    Grattis till att få inlägg 4444 Tungan ute

Jag får försöka ta 55555 istället
  • FruNaftra
    FruNaftra skrev 2011-01-14 18:06:14 följande:
    Grattis till att få inlägg 4444 Tungan ute

Jag får försöka ta 55555 istället
    5555 skulle det ju stå!!!  Jag kan inte skriva idag (eller ja...någonsin... rättare sagt)
  • FruNaftra
    Fylgja skrev 2011-01-14 21:54:12 följande:
    Jösses, där ser man! Hur ska man fira det tro Cool
    En påse smågodis? Tungan ute Jum jum jum....

Jag ÄL-testade ikväll och fick ett ganska starkt streck. Men Göran sa inget om att något verkade vara på G och jag såg ingen ÄL-blåsa som växt till sig heller. Cystan tog ju upp hela området på ena äggstocken. Kan något ha gömt sig där bakom tro? Eller kan cystan göra att man får utslag?
  • FruNaftra
    Shibby 78 skrev 2011-01-15 21:06:44 följande:
    Inte jag, jag köpte en iphone 4 igår så jag har fullt upp med att välja appar
    TRÅKMONS!
    Så du har också fallit offer för den nya hemska tekniken....fasa! Tungan ute
  • FruNaftra
    Shibby 78 skrev 2011-01-15 21:09:13 följande:
    Ja, jag fastnade på en millisekund. Timmarna känns som minuter haha, jag har blivit en patetisk tekniknörd
    Jag jobbar med så mycket teknik så jag vägrar ha med det att göra på fritiden. Mobilen ska användas för att ringa på och på sig höjd sms,a med...hihih
    Har du hittat någon meningslös app som du gillar då?
  • FruNaftra

Vädur, kraaaaaam tillbaka! Hjärta
    Shibby, hahaha..skippa jobbet helt vettja och sitt i pyamas och appa hela nästa vecka Tungan ute

Jag fick en liiiten blödning nu på kvällen, som försvann direkt. Kan det ha varit cystan som sprack, tro?
    ÄL-testet är varken svagare eller starkare idag. Gjorde ett gravtest samtidigt (oja, jag är en testnarkoman..hihi) och det var fortfarande positivt...nu är det snart veckor sedan jag tog cytotecen.

• FruNaftra
    Shibby 78 skrev 2011-01-15 21:50:10 följande:
    När ska cytotecen gå ur kroppen, vet du?
    Direkt, tror jag.....
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19