Carlanderskatöserna del 19
Jag ska ju börja med vaggisarna ikväll. Tar ni dem med exakt 8 timmars mellanrum eller hur har ni tänkt?
Majsanna, grattis till så fin skörd! 4 ägg är inte alls illa och nu håller vi tummarna för att alla är av toppenkvalitet och att alla befruktas. Varför görs inte långtidsodling på embryot innan återföring?
Hur gick ÄP annars tycker du? Har du ont? Kram!
amorosa, hoppas det blir ÄP nästa fredag som planerat och att allt flyter på fint och välplanerat. Man vill ju ha det så okoplicerat som möjligt när man har så mycket annat att stå i. ÄL-flytningar är inget ovanligt och inget du ska oroa dig för
Shibby, håller tummarna för dig. Har du hört något mer?
Min mens är borta nu. TJOHOOOOO. Har bara liiiite färgade flytningar. Hoppas det fortsätter i rätt riktning om att mensen håller isg borta i 3 veckor till. Sen är den välkommen tillbaka igen Konstigt att ens tänka så men ändå.
Har alla gått och lagt sig redan?
Buhu....
Vädur, kraaaaaam tillbaka!
Shibby, hahaha..skippa jobbet helt vettja och sitt i pyamas och appa hela nästa vecka
Jag fick en liiiten blödning nu på kvällen, som försvann direkt. Kan det ha varit cystan som sprack, tro?
ÄL-testet är varken svagare eller starkare idag. Gjorde ett gravtest samtidigt (oja, jag är en testnarkoman..hihi) och det var fortfarande positivt...nu är det snart veckor sedan jag tog cytotecen.