Inlägg från: Mirakelbarn |Visa alla inlägg
  • Mirakelbarn

Carlanderskatöserna del 19

Har idag varit på mitt andra vul 10+3 och bebisen lever inte längre. Förkrossad o försvinner nu härifrån. Lycka till alla ni andra!!

Äntligen gravid!!
  • Mirakelbarn

Hej mina vänner!
    Jag skulle ju försvinna härifrån men kan inte riktigt sluta att titta till er andra, ni betyder ju ändå så mkt för mig.

Jag är fruktansvärt förtvivlad över att mitt barn blev en ängel istället för att stanna hos mig men vad ska man ta sig till?? Finns ju tyvärr inget annat än att försöka ta sig igenom detta o försöka se ljuset på andra sidan.

Nu hoppas jag bara på att allt ska komma ut så att jag kan fortsätta mitt liv, vill inte ha kvar det lilla döda i min mage mer. Har fått tabletter o blödning men antagligen är inte kroppen riktigt redo ännu för det händer inte mer, ska ta en ny dos i morgon om det inte sätter igång igen. Jobbig väntan för att få ett avslut och för att kunna bearbeta sorgen på allvar.

Jag håller alla mina tummar för er andra, hoppas innerligt att ingen annan ska behöva gå igenom detta helvete!!!

Kram 

• Mirakelbarn
    Skrippo skrev 2010-09-11 08:21:10 följande:
    Håll tummarna för lyckat FET idag!
    Håller mina tummar för er i dag! Kram
  • Mirakelbarn
    42an skrev 2010-09-11 09:05:21 följande:
    Hej på er, tack för det varma välkomnandet!
    Pratade med min distansläk i torsdags om att det var dag 21 om de ville köra den långa, hade sökt dem flera dar men de hade varit lediga. Hon sa då att det var inga problem, de skulle kontakta CA om behandlingsplan och fixa recept.

När jag ringde på em sa hon att "det är inte säkert att vi får svar idag", vi trodde båda att det var den korta varianten som skulle köras så jag kände mig lugn, och tänkte att de ringer väl som igår. Det gjorde de inte, har tom ringt apoteket men det finns inget recept där.

De vet att jag har kort cykel och idag på dag 23 känns mensen mkt nära, vad ska jag göra? Kan man börja spruta på andra eller tredje dan?Är det ngn av er proffs som vet? Eller går det att få tag på ngn på CA på helgen? Jag vill verkligen inte vänta en månad till, har redan väntat ett år på att maken skall "omvändas" och i min ålder så brinner der ju i knutarna! Snälla ni vad skall jag göra?????
    Jag har ju alltid börjat spruta på cd 2 när jag har kört korta varianten. Du kan ju ringa till deras telefonsvarare i dag igen o be dem ringa upp om du är orolig!
    Kram
  • Mirakelbarn
    Skrippo skrev 2010-09-17 08:35:46 följande:
    Hej på er

FruNaftra: Ja hormoner är jobbiga, super jobbiga. Hoppas det blir bättre om ett tag KRAM

Ingen blödning idag heller.

Kram på er
    Härligt, håller tummarna några mil från dig! Kram
  • Mirakelbarn

Du skulle ju kunna dela med dig lite kan man tycka, en annan blir ju glad om jag får 3 blåsor
    Lycka till! 

• Mirakelbarn

Man har ju inte alltid ägglossning varje månad efter vad jag har förstått. Jag kan ju inte svara av erfarenhet nu längre för jag har ju väldigt dålig reserv kvar o väldigt sällan ägglossning!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19