Carlanderskatöserna del 19
Har idag varit på mitt andra vul 10+3 och bebisen lever inte längre. Förkrossad o försvinner nu härifrån. Lycka till alla ni andra!!
Har idag varit på mitt andra vul 10+3 och bebisen lever inte längre. Förkrossad o försvinner nu härifrån. Lycka till alla ni andra!!
Hej mina vänner!
Jag skulle ju försvinna härifrån men kan inte riktigt sluta att titta till er andra, ni betyder ju ändå så mkt för mig.
Jag är fruktansvärt förtvivlad över att mitt barn blev en ängel istället för att stanna hos mig men vad ska man ta sig till?? Finns ju tyvärr inget annat än att försöka ta sig igenom detta o försöka se ljuset på andra sidan.
Nu hoppas jag bara på att allt ska komma ut så att jag kan fortsätta mitt liv, vill inte ha kvar det lilla döda i min mage mer. Har fått tabletter o blödning men antagligen är inte kroppen riktigt redo ännu för det händer inte mer, ska ta en ny dos i morgon om det inte sätter igång igen. Jobbig väntan för att få ett avslut och för att kunna bearbeta sorgen på allvar.
Jag håller alla mina tummar för er andra, hoppas innerligt att ingen annan ska behöva gå igenom detta helvete!!!
Kram
Alltså telefonsvararen på CA!
Lycka till med ruvningarna!
Cotton: jag gråter för er skull, så fruktansvärt!
Du skulle ju kunna dela med dig lite kan man tycka, en annan blir ju glad om jag får 3 blåsor
Lycka till!
Man har ju inte alltid ägglossning varje månad efter vad jag har förstått. Jag kan ju inte svara av erfarenhet nu längre för jag har ju väldigt dålig reserv kvar o väldigt sällan ägglossning!