Vädur 78 skrev 2010-05-06 19:31:55 följande:
Ja det är inte lätt att amma honom och nu pumpar man ju ut och han får på flaska och känns inte som han har tålamod med att äta via bröstet Men det är bara och kämpa på och hoppas det ger sig den närmsta tiden. Kommer ju aldrig orka hålla på såhär sen när sambon går tillbaka till jobbet. De tipsade om att ta av kläderna på honom om han sov när vi skulle mata honom och då brukar han vakna till. I morgon kommer BB hemvård hit och väger honom Gick din ner mycket i vikt i början??? Hur stor var han och vilken vecka föddes han i?? Kram kram
Lilleman skulle ju komma den 27 maj men kom den 1 maj så det är ju nästan exakt som din lille. Han vägde 2895 och var 48 cm lång. Han gick ned till 2600 men sedan ökade han bra, han ligger fortfarande lite under på kurvan men han är också väldigt aktiv så att det finns nog ingen chans att han lägger på sig nåt hull, det hinner han liksom inte med
Vädur 78 skrev 2010-05-06 19:34:13 följande:
Ja det är ju jobbigt om det syns innan man vill gå ut med det och börjar man ändra klädstil totalt så fattar ju folk det oxå Har du ¨några symptom??
Jag har inte speciellt mycket symtom, lite svårt att sova mellan 03-04 på morgonen och det hade jag sist också annars lite lite illamående men det kan också vara inbillning eftersom det är på nätterna. Skönt att det inte är så mycket ännu då jag gärna vill se att det verkar vara ok i magen innan folk börjar undra. Jag är ju smal i vanliga fall så folk undrar nog ändå varför jag inte går i mina vanliga kläder, skyller dock på att jag slutat träna på gymmet o lagt på mig fett istället för muskler vilket också är sant
Kram Kram