Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

FruNaftra skrev 2010-09-06 19:28:41 följande:
    Skrippo, tack vännen och lycka till i morgon!!!!!   HjärtaHjärta  Hoppas det ser fint ut

Kan någon hjälpa mig fräscha upp minnet lite - När skulle man börja ta vagitorierna?
    Jag tror jag hade ÄP på torsdagen och började med dem på fredagen och hade ET på söndagen
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-09-06 19:32:35 följande:
    Puh, allt var ok på radarn, det blir FET på onsdag.
    <härligt
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-06 19:36:27 följande:
    Oki, har du några tips om hur man ska göra?
    Med gelen var det ju så himla bekvämt. Bara att ta den, ta sin morgondusch och sen var ju kletet borta men för säkerhet skull använde man trosskydd. Det verkar lite bökigare med vaggisarna....(?)
    På morgonen så ställde jag klockan en halv timme tidigare än jag brukade gå upp för att kunna ligga ner en halvtimme...... på dagen så försökte jag ligga ner en stund på lunchen oxå och den sista stoppade jag in  när jag gick och la mig för kvällen.
    På morgonen och på dagen har jag gått på toa och kissat efter en halvtimme för att bli av med det mesta kletet.....
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78

Men det är ju kanske inte lika lätt med en liten hemma och ligga ner en halvtimme

Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-06 19:45:33 följande:
    Tack för tipsen. Det är väl bra att man ligger en stund så kroppen hinner absorbera klegget (MmMMmmm). Man ska väl ta det hyfsat regelbundet också antar jag....tjohej.....
    första på morgonen och sen den andra mellan 11-15 och sen när man lägger sig, tror inte det är så jättenoga med tiderna
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Längtans Stina skrev 2010-09-06 21:52:23 följande:
    Hej
    Tack för alla grattis! Jag är trött, trött, trött och har redan fått jättebröst som ömmar men det är mysigt ändå.....
    Hoppas hoppas.

Lycka till ni andra med allt ni hoppas på.
    Härligt med symptom
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-07 10:31:18 följande:
    Hej vänner!

VUL gick bra.
    Slemhinnan var på 9mm men den hinner växa lite till sa gyn.
    Så nu är det bara att vänta på det efterlängtade samtalet från CA.
    Vill dom ska ringa NU

Kram på er
    Härligt härligt!!! Nu ska de bli bebis
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-07 10:34:43 följande:
    Ja nu är det bara att hoppas de klarar upptiningen.

Enligt BM på CA så tinar de först en ( alla våra är frusna en och en ). Är den livskraftig så sätter de in den.
    Överlever den inte upptiningen så tinar de en till. SKulle inte heller den klara sig så för man hoppa över denna cykeln. För blastosar tar tydligen längre tid att tina.

Så fortsätt gärna hålla tummarna
    Håller tummarna, men med ditt förråd går det nog TOPPEN! Jag har ju bara en, men det är ju bättre än ingen....
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-07 12:24:12 följande:

Nu har de ringt från CA!

FET blir på lördag 12.30. Spännande!

Spännande!!! perfekt när det blir på helgen oxå Då ska tummarna hållas för dig vännenHjärta
    Milo min underbara skatt
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19