Carlanderskatöserna del 19
Lito, även jag har Torbjörn som ansvarig läkare, och han är verkligen fantastisk. Du är i trygga händer!
Akita 06, grattis till ruvarstatus! Håller tummar och tår för er!
Lito, även jag har Torbjörn som ansvarig läkare, och han är verkligen fantastisk. Du är i trygga händer!
Akita 06, grattis till ruvarstatus! Håller tummar och tår för er!
Hej tjejer! Spännande med mensstart snart loppan!
Själv sitter jag och nojar lite helt i onödan. Myste till det med maken nyss och fick (självklart) en rosa blödning efteråt. Har ju vetat både före som nu läst efteråt, att det är vanligt med lättare blödningar vid samlag när man är gravid, ändå sitter jag här och ångrar hela mysstunden. Ska på nästa UL den 30 december och funderar på att flytta fram det... men vi får se, blödningen gick över nästan lika snabbt som den startade och är allt lugnt imorgon, kanske jag nojar ner mig lite... suck, att vara gravid är verkligen en psykiskt jobbig resa. Vill bara spola fram tiden i sju månader och ha bebben i min famn nu!
Oj vad snö det är! Mysigt så här i juletider och allt, men jag ser INTE fram emot en lika lång och kall vinter som i fjol...
Tack tjejer för trösterika ord. Men den rosa flytningen försvann lika snabbt som den kom och eftersom den kom i samband med mys, känner jag att jag inte ska oroa mig mer. Jag väntar in vårt UL den 30 december. Känns onödigt att stressa bebben i magen med extra ultraljud nu när jag får ett om tio dagar. Men det blir ju helt klart inte mer mys förrän vecka 12 passerat. (exakt tre veckor kvar )
Härligt att höra att alla myser av den kommende VITA julen!
Loppan, kör du långa eller korta metoden? Jag känner inte alls igen de sprutor du tar nu... Enanton Depot... är det motsvarande Purgeon, Gonal F mm? Skönt att mensen kommit i alla fall! Tänk att man kan sakna den ibland (även om den allt som oftast är ganska hatad... )
Majsanna, vilken fin, ärlig och fängsland artikel. Ni är väldigt fina tillsammans och jag håller verkligen tummar och tår för att det ska lyckas för er oc hatt ni blir föräldrar under nästa år!
Självklart ska det vara en uppföljningsartikel med bilder på en liten knodd. Och det är roligt och bekräftande att artikeln varit så populär. Men det bekräftar bara vad du skriver, att det är ett aktuellt ämne som berör många fler än vad man tror.
Galet att ni fått idiotiska kommentarer... det finns ju idioter ÖVERALLT, men jag blir ändå förvånad att man kan vara en så hemsk och korkad och patetisk person att man kan skriva något elakt i en sådan artikel...
God Jul på er tjejer! Vi hörs snart! 2011 blir ett BRA år! Det tror jag på!
Akita, sänder många kramar till er! Förstår att inga ord tröstar nu! Jag önskar er verkligen ALL lycka!