Inlägg från: Love is everything |Visa alla inlägg
  • Love is everything

Carlanderskatöserna del 19

Lito: Åh,nej!!! Vad är det du säger???!!! GråterFy, fy, fy.... Hur mycket ska man behöva gå igenom egentligen? Varma kramar till dig!! Ta hand om varandra! 

Dallas: Grattis till ruvning!!

Sydney: GRATTIS!!! Vad underbart!! Skrattande
  • Love is everything
    Lito: Fy sjutton vad hemskt och orättvist! Fick själv ett utomkveds vid mitt första plus och man tror ju inte det är sant, att nåt sånt kan hända när man kämpat så hårt och länge. Man får tyvärr bara tänka att det förmodligen var något som inte stod rätt till med fostret och vara glad för att man kan bli gravid över huvud taget. Så har jag själv tänkt efteråt för att kunna orka vidare. Känns som om du är motiverad till att fortsätta snart och det är nog bra att få nåt att börja planera och tänka på! Skickar en bamsekram till dig! {#emotions_dlg.flower}

Vädur78: Skönt att ha fattat ett beslut äntligen! Snart är ni igång!! Glad

EGO: Var på ÄP idag och de bestämde sig för att tömma alla blåsor trots storlek (totalt 18 st.) och utav detta fick de ut 12 ägg!!! Jag är överlycklig!! Skrattande Känns helt overkligt.... Och vad underbara dom är där!! Man blir ju alldeles rörd! Så förhoppningsvis får vi en fin blastis på onsdag! De ska ringa imon och meddela hur det går för de små.... Guuuud, vad nervös man är nu!!
  • Love is everything

Men jösses!!! Förvånad Ni är ju 2 från jönköping ju!!! Jag går med på Gallerian! Vad roligt!

CA ringde idag och 9 av alla 12 ägg är fin-fint befruktade!!! Jag är såååå lycklig!! Skrattande

• Love is everything

Trådfika?? Låter spännande!! Glad

Vilken dag är ruvardag 1 för mig om jag gör ET på onsdag?? När kan man testa (om man är en riktig testoman) om man får en blastis tillbaka?? Vad är det som skiljer sig från en 2-dagars? Ovitrellen är ju ute ur kroppen redan nästa lördag, och då betyder det väl att mankommer testa minus ett par dagar eller?? Obestämd

• Love is everything

Har haft ont i magen efter ÄP i fredags. Det hugger till på vänster sida, känns som om det vore i äggstocken. Gör ont när jag sätter mig, tar i eller anstränger mig. Magen är inte svullen, mer "uppblåst" som om (ursäkta) det vore förstoppning/gaser. Nån annan som känner igen sig?? Har inte feber, känner mig inte hängig, har inte gått upp i vikt heller... Ringde CA och de tyckte jag skulle göra ett x-tra VUL idag hos Carl-Johan, så jag ska dit i e.m. Hoppas allt ser bra ut... Usch, nu när allt gått så otroligt bra, det är klart att det ska vara nånting som är fel!!

• Love is everything

VUL var väl ganska ok! Hade lite vätska i båda äggstockarna, men det var ingen fara.... Är ändå ordinerad att ta det lite extra lugnt och försiktigt under veckan! Så ET blir som planerat på onsdag! Längtar!!! Glad

• Love is everything

Fick en alldeles perfekt blastis insatt idag! En till var av toppkvalité så den frystes in! 6 st. ska odlas vidare tills imon för ev. infrysning för de såg väldigt dugliga ut! Håll tummarna nu, för det bara måste funka! Är en sån där riktig tjuvtestare så imon kommer det 20 stickor från testlagret! Ska börja testa så att jag ser plus med Ovitrellen, sen se minus och sen det efterlängtade plusset!!!!! Hihihi!!! Glad

• Love is everything

Åh, vad härligt med så mycket omtanke!!! Hjärta

Kände av mensvärk igår och även idag, nån annan som känner igen sig så nära inpå efter ett ET??? Tog ett test idag för att se + med Ovitrellen, men det var minus, så den är redan ute! När det väl blir plus nästa vecka är det på riktigt!!!!Glad

• Love is everything

OJ, vad många plus!!! Grattis till er allihop!!! Glad

Känner massa negativa känslor... Tror inte det kommer fungera... Och sen "måste" det ju skita sig för nån mitt i denna plusvåg, tro sjutton att det ska vara jag då, känns det som. Fy, vad jobbigt det är att känna såhär....Gråter Förlåt för mina negativa känslor.... Men ni om några kanske förstår?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19