FruNaftra skrev 2011-01-11 12:43:35 följande:
Han sa att han trodde det var mensen jag hade fått. Det var en del kvar som han sa att jag kommer blöda ut. Cystan kan spela in lite på hur snabbt kroppen läker och återhämtar sig. Jag får försöka slå detta med FET ur huvudet den närmaste tiden. Fokusera på här och nu. Cystan kan göra att ÄL och mens strular den närmaste tiden men förhoppningsvis går den tillbaka snart och försvinner. Hoppas jag slipper mer krångel nu. Vill bara att mensen ska ut så fort som möjligt och att cystan går tillbaka.
Kram på er tjejer och tack för ert stöd!
Skönt att du slapp skrapning - men det låter jobbigt nog med en dum cysta mitt i allt
. Hoppas det slutar blöda och att cystan går tillbaka av sig själv snabbt! Du får väl tuta i dig lite Blutsaft eller nåt så du orkar med allt blödande!
Jag hade en bamsecysta på ena äggstocken för en massa år sedan, men den hade troligtvis funnits ett bra tag när den väl upptäcktes och skulle inte komma att tillbakabildas. Den togs bort så fint med titthålsop, de förvarnade mig om att de kanske behövde öppna upp om de inte fick bort den men det gick bra - himla smidigt. Har bara fyra pytteärr som minne.
Lilla fröet skrev 2011-01-11 11:19:12 följande:
ja, idag ringde dom äntligen från CA, fick en tid i mon för vul..åh, fytt i rackarn va jag e nervös..orkar inte med fler dåliga besked...hon hade förklaringen att dom fått avboka min tid..dom hade så mycket att göra...taskigt tyckte jag när man betalt så mycket pengar..
ush vilket negativt inlägg.. hoppas det går bra för er alla andra som e på g
Skönt att du äntligen fick en tid! Håller tummarna för att det ser fint ut!
Shibby: Den där önskan att bli sövd och vakna upp när allt är klart och man har ett fint plus är det nog många här som känt
Skönt att det såg ok ut iallafall!
Amorosa: Apiforce är samma som bidrottningsgelé va? Åt en kur inför senaste FET, men slutade efteråt eftersom det finns osäkerhet om hur bra det är för fostret.