Carlanderskatöserna del 19
Brakar ihop var precis vad slemhinnan gjorde, sedan fick jag mens en månad senare ganska precis.
Calcaneus, näää vad surt då. Jag trodde man kunde göra FET vid nästkommande ÄL, alltså den som kommer efter nästkommande blödning. Då blir det några veckors extra väntande. Vad dumt. Man tycker man borde vänja sig vid väntandet....
Hur mår du idag? Jag håller tummarna för dig idag!!
Kryddan, har du frysisar kvar att köra med eller hur var det?
Lilla fröet, har ni gjort utredning än?
FET= Frozen embryo transfer. Återföring av embryo (blastocyst som blivit nedfruset efter IVF) i stimulerad eller ickestimulerad cykel .
ET= Embryo transfer. Sk "färskförsök" där det återförs ett embryo/blastocyst direkt efter en IVF
Vad menar ni när ni säger att en FET räknas som ett halvt ET?
Jag som betalat för ett singel IVF-försök och inte får göra ET....tror ni vi får göra 2 FET utan extra kostnad då? De har inte sagt något om detta till oss utan bara att vi skulle skjuta på återföringen till nästkommande menscykel sa de.
Åh vad irriterande det är när man har så dålig koll på vad som händer i kroppen efter en IVF
Kändes precis som jag hade ÄL igår. Är det möjligt att jag hade det när ÄP var i måndags? Jag har inte haft några ÄL känningar tidigare iallafall. Men igår var det sååå tydligt.
Hoppas ni alla mår bra idag. Det är ju frrrredag!
Kram!
Ärs, det kan nog inte ha varit ÄL för nu verkar det som att det kommer en blödning.....