sushikatten skrev 2010-05-08 10:46:33 följande:
Vädur: jätte grattis till killen! Kryddan: skit att det blir så! Beklagar!Själv har jag börjat på kliniken och det kändes jätte bra och min man blev väldigt nöjd med besöket. Vi kommer att köra den korta metoden som jag har gjort innan. Så vill bara att mensen ska komma. Eller inte! Alltid lika nervöst att sätta igång igen. Man får så mycket tankar och oroar sig hela tiden. Ska det fästa? Är det någon som vet varför det inte fäster? Har det med slemhinnan att göra? Ska försöka tänka positivt denna gången. Sist på den andra kliniken tog de ut äggen för tid och endast två blev befruktade och inga till frysen. Mulan: jag har även bloggat en del här och skrivit mina resultat! alltså ett bra alternativ till almanackan. Med dagens telefoner finns det alltid med.
GRATTIS! Skönt att du får komma igång snart
. Det är med någon slags skräckblandad förtjusning som man ger sig in i det
Anledningen till att det inte fäster kan nog vara flera. Jag vet egenligen inte. En kan vara att ägget helt enkelt inte varit tillräckligt liskraftig trots att det varit en tiopoängare från början. Att den inte trivs i miljön i livmodern kanske? Eller som jag hade innan OP, Myom som var i vägen. För hård träning under ruvningen kan tydligen göra så att ägget inte fäster.
Jag har oxå bloggat och skrivit där samt ganska mycket i min pres, men det är almanackan som man har mest användning för. Betydligt enklare att räkna tex dagar som man sprayat/sprutat