• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Då fixar jag en. Sen får var och en se till att den stämmer nu när vissa försvunnit från listan.  Så får vi be Glittran länka den i TS. Nu kommer den ju bli konstant eftersom inga trådar stängs mer

.≈* RUVAR. TD 4/5 *≈.
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-04-25 21:32:10 följande:
    Snart får du uppdatera som gravid!!!! Yippie!!
    Men om du nu har BF 30/12 blir nog inte chansen så stor att vi får ligga på BB samtidigt
    .≈* RUVAR. TD 4/5 *≈.
  • mulan
    Happiness skrev 2010-04-26 12:03:56 följande:
    Ojoj vet inte om jag ska vara glad...Vädur jag tror du får hjälpa mig. Ringde CA . Fick ut provsvaren. TSH 1,02 och T4 11. Är det bra. Tror du dom går med på behadling nu? Vad var det det skulle ner under. Detta är goda nyhter va? Blir så osäker: Tänk om vi kan göra ett försök innan sommaren. Gud vad härligt i så fall.
    Enligt min journal sen min utredning som jag gjorde hos min distansgyn ska värdena ligga såhär:

TSH  mellan 0.2-4.0
    T4 mellan 9.0-19

Så dina värden är bra där
    .≈* RUVAR. TD 4/5 *≈.
  • mulan
    Happiness skrev 2010-04-26 12:43:14 följande:
    Vad ni är söta!!! tusen tack för hjälpne. Nu får ni hålla tummarna för mig.
    Självklart håller vi tummarna!!!!
    .≈* RUVAR. TD 4/5 *≈.
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-04-26 16:16:55 följande:
    Klart vi håller ihop och stöttar varandra
    Själklart!!!!!!!!
    .≈* RUVAR. TD 4/5 *≈.
  • mulan
    Mirakelbarn skrev 2010-04-27 06:49:06 följande:
    Whiiiiiiiiiiiii vad jag är lycklig!!!!!!!
    ME 2!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR TESTAT {#lang_emotions_plus}!!!!!!!!!!

Mirakelbarn: Nu kan vi ha gravidfika . Ska bli kul att förhoppningsvis får se våra magar växa ikapp med varandra  
    .≈* Det blev ett plus *≈.
  • mulan

Tusen tusen tack !!!!

Carlanderska är bäst!!!!!!!

• mulan
    sydney skrev 2010-04-27 13:46:52 följande:
    GRATTIS TILL ALLA PLUSSARE!!Kul att läsa att CA är så poppis och duktiga. jag ska snart påbörja mitt första försök, som nog blir ett ICSI. Jag var hos min distansläkare idag, gjorde en spolning "för skojs skull" och han sa att äggledaren såg ut att tillhöra en 20 åring... kul att höra (jag fyller 33 år i år). I alla fall, så har jag tagit de blodprov som CA kräver och de skickar remissen idag. Det blir den långa metoden, ska börja spraya 10 maj och sedan besök på distanskliniken 25 maj. Distanskliniken tar 5000 kr och de trodde att CA tar 25000 kr så det blir sammanlagt 30000 kr, får se om jag ringer CA och dubbelkollar, har läst lite andra belopp här i tråden. Om detta inte lyckas hoppas jag på ägg till frysen så jag kan göra FET nästa gång vilken blir lite lättare och inte lika lång process.
    Tack!!!

Jag gör distansbehandling och de priset jag betalade i höstas var 5000 till distansgyn och 17.000 till CA. Men priset kan ha gått upp. De ska iaf höja priset på FET vid distans.
  • mulan
    Resande skrev 2010-04-27 14:44:24 följande:
    Mulan grattis!!  
    Tack vännen !!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19