• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Mirakelbarn skrev 2010-04-29 17:39:51 följande:
    mulan: Klart att hjärtat slår, nu måste vi vara positiva och inte tänka om utan när vi på ultraljudet får se våra bebisars små hjärtan bulta! Tänk vad vi kan fika med magarna i vädret sen Vi kanske skulle försöka få till en fika nu snart eller vad säger du??  Kram
    Fikar GÄÄÄÄRNA!!!!!!!!!!
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-29 18:22:28 följande:
    Jag har fått klart från Margareta att börja spreja på första mensdagen nu när den kommer, det innebär att vi kommer hinna med ett försök till innan dom stänger för sommaren
    GRATTIS  till spraystart!!!
    .≈* Det blev ett plus *≈.
  • mulan
    Glittran skrev 2010-04-29 22:39:32 följande:
    Tack!!!!

Då har du snart RUL . Spännande!!!!!!!
  • mulan
    sushikatten skrev 2010-04-30 15:33:38 följande:
    Hej Tjejer! Har bokat tid och hoppas givetvis på ett försök innan sommaren. Funkar inte det så får det blir efter. Kör nog också långa metoden. Ha en trevlig valborgsmässafton Alla! Idag blir det vin och champagne. För nästa månad sätter man ju igån!
    Ta ett glas åt mig oxå

Hoppas du får göra ett försök nu.

Ha en trevlig kväll! Kramar!
  • mulan
    ceropegia skrev 2010-05-01 10:31:41 följande:
    MULAN! GRATTIS!! Kram på dig! :) :)Och...här är en till som plussat!!! :) *dansar runt av glädje*
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tänkte att jag skulle föda först av alla på det nya året här hemma så det blir till att använda färdknäppar på nyårsafton
  • mulan
    ceropegia skrev 2010-05-01 20:21:55 följande:
    mulan: Tyvärr är det nog många som testat just det, men hur mkt nytta det gör vet katten... Jag vet bara att just sex var det sista jag ville praktisera när jag var höggravid och bara hade några dagar kvar... ;)
    Hahaha!!! Kan tänka mig det . Champange ska tydligen vara bra och det dricker man ju på nyårsafton

Nä nu ska jag inte segla iväg i drömmarna. Ska börja med VUL. Nervös!
  • mulan
    Fylgja skrev 2010-05-01 20:28:24 följande:
    Grattis!!!Tänk om alla plus här i tråden kunde smitta av sig lite. Tyvärr tror jag inte det.. Tjuvtestade idag, RD 10 och fick ett ilsket minus. Så det är väl kört den här gången med antar jag.   Nåja, antar att jag får köra på med medicinering fram till officiella testdagen iallafall.
    Nej nej nej . Men du gör rätt i att fortsätta fram till TD. Håller tummarna! Kramar!!!!
  • mulan

Tackar

.?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • mulan
    sydney skrev 2010-05-04 11:29:25 följande:
    jag har hämtat ut mitt nässpray nu. Jag ska börja spraya suprecur på måndag, har inte fattat ännu om jag ska göra det 3 eller 4 ggr per dag, måste nog ringa läkaren i veckan. Ni som har sprayat, hur många doser har ni sprayat per dag?
    Jag sprayade 3 gånger om dagen de gånger jag gjorde långa metoden
  • mulan
    sydney skrev 2010-05-04 11:38:48 följande:
    mulan: det sa läkaren till mig när jag var där förra veckan, 3 ggr om dagen 2 puffar varje gång. Men sedan på etiketten på sprayet har han skrivit 4 ggr så jag vet inte vad jag ska lite på?
    aha vad konstigt

Annars är det så att man sprayar 1 puff i varje näsborre 3 gånger om dagen. Alltså 2x3.
    Sen när du börjar spruta halverar du spraydosen och sprayar fortfarande 3 gånger om dagen men bara i varannan näsborre.

Vid mitt första försök hade min distansgyn skrivit fel på mitt recept och skrivit i den dosen som man tar efter sprutstart. jag reagerade när jag tittade här på FL och såg att alla andra sprayade dubbelt så mycket så jag ringde gyn. Tur det annars hade jag inte blivit nedregelrad.

Vid ett försök som jag gjorde på en annan klinik var jag inte nedreglerad så då höjdes spraydosen till 4 gånger om dagen
  • mulan
    sydney skrev 2010-05-04 12:01:21 följande:
    Mulan: tack för info, ska dubbelkolla med min gynläkare. Men det är säkert 3*2 som han sa vid besöket. Hur mår du, känner du dig gravid? När ska du göra VUL?
    Hade jag inte testat 8 gånger hade jag nog inte gissat att jag var gravid om man säger så . Ok mensen har inte kommit så då hade jag anat. Annars lite molnvärk i magen, hård i magen (jag som alltid annars är tvärtom) och lite yr om jag reser mig fort. Blir hungrig fortare. Men inget illamående eller ömma bröst.
    Happiness skrev 2010-05-04 12:32:32 följande:
    Härligt! Vi har precis kommit från sista utredningssamtalet....
    Skönt !!!! När får ni starta tror du??
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19