Carlanderskatöserna del 19
Jag börjar känna mig sprickfärdig. Ska bli skönt att få ÄP överstökat i morgon men jag är såååååååååååååååååååå nervööööööööööös
Jag börjar känna mig sprickfärdig. Ska bli skönt att få ÄP överstökat i morgon men jag är såååååååååååååååååååå nervööööööööööös
TACK tjejer. Ni vet inte hur skönt det är att få höra det.
Jag är så mäktigt irriterad på folk. INGEN har frågat mig hur jag mår eller hur det går med IVF behandlingen. Ingen har önskat oss lycka till på ÄP imorgon. Ingen i familjen. Inte ens våra närmaste vänner. Fy fan vad ledsen man blir....detta är ju en jättestor grej för oss. Vi är nervösa och så känns det inte som att det finns någon som vill lyssna. Det är som att folk tror att all ens oro och motstånd försvinner bara man fått ett barn. Sen flyter det där med IVF på och allt är frid och fröjd, inget är jobbigt eller svårt eller ens värt att prata om. Hur tänker folk?
Ikväll blir det soppa och sen valvaka. Kanske lite sömn också
Hoppas ni mår bra och att ni får en jätteskön kväll tjejer. STOR kram till er!
Hej alla, nu är jag hemma igen.
ÄP gick OK.
Tyvärr var det inte så många ägg i äggblåsorna. 23 äggblåsor var mogna och kunde tömmas. 10 ägg blev det totalt. Mycket sämre resulat än sist. Makens prov var som sist så det är oförändrat. Nu gäller det bara att vänta tills på lördag när vi får reda på om något klarar sig hela resan till frysen.
Daniel, som jag förstår det är det tiden mellan ÄL och mens som är hyfsat regelbunden (för mig har det alltid varierat mellan 12-14 dagar) medan tiden mellan mens och ÄL är den som kan variera. Sen vet jag inte om det alltid är så.
Tack alla!
Har en fråga till er.
Jag är ganska säker på att jag inte hade ÄL igår eller idag. Jag har ÄL testat båda dagar. Torbjörn sa på ÄP igår att jag ska ägglossa senare på eftermiddagen men jag tror faktiskt inte att jag gjorde det. Jag tog ju liksom ingen ägglossningsspruta denna gång ju + att ÄL testet har visat negativt . Kan kroppen hoppa över ÄL eller vad är det som händer??? Vill så gärna ha koll på min ÄL så jag vet när mensen kommer.