Sötisa skrev 2011-09-07 12:06:49 följande:
Vädur och mmia - fy vad tråkigt att höra om fler minus.
Vädur- varför överväger du att strunta i det sista i ert 3-pack?
Själv satt jag i tio timmar igår och läste om immunologiska orsaker till misslyckade ivf missfall och infertilitet. Jag tycker varenda ord många beskriver om utländska utredningar stämmer in på mig. Nu känns det som att jag hittat en anledning till varför det inte funkar igen.. Nästan så jag tycker det var jobbigt att jag hittade det för nu känns det meningslöst att fortsätta. Behandlingar och utredningar utomlands känns inte aktuellt, det tär för mycket psykiskt och är alldeles för dyrt.
Har någon tagit upp detta med immunologiska orsaker med Ca nån gång? Och i så fall hur ställer de dig till detta?
Jag börjar tänka i banorna adoption men den tanken skrämmer mig lite också.
Usch vad jobbigt allt är nu.
Vi har inte varit riktigt nöjda med CA, känns så stor skillnad jämfört när vi var där 2009. Då kändes det som de hade all tid i världen för en och nu känns det som en stressig landstingsklinik.
Sen är det väl mycket att det blev så fel i våras när de sänkte min dos, visserligen har de ju erkänt att de gjort fel men det är ju ändå vi som förlorat tid och pengar och energi.
Sen när det blir som sist och läkaren inte ens kommer in efter ÄP, tycker det är fruktansvärt dåligt. Men ska be mannen ringa och prata med dem och säga hur vi har upplevt det och så får vi väl ta en teletid till någon av läkarna.... vet inte vem man ska prata med?
Tror de har mycket större koll på det här med immunologiska orsaker utomlands. Vad är det du har hittat som stämmer på dig?
Vem var det av läkarna som satte Fostimon(hette det så) på dig eller var det du själv som föreslog det? KRAM KRAM KRAM