Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Love is everything skrev 2011-04-10 16:25:32 följande:
    Tack för tummarna och allt hopp, men det hjälpte ingenting.... Gråter Ett stort ensamt Minus visade CB-testet idag på TD..... Bara till att ta nya tag och ladda batterierna inför ett FET.....

Kan man göra det direkt nu när mensen väl kommit igång?? Vad tar man för nåt för att bygga upp allt inför ett FET? Kan man köra lågdosstimulering med Puregon? Nån som vet vad det egentligen kostar på distans med FET? Är det verkligen 11.000:-/försök?

Nej Vad tråkigt.... 
    Tror det blir någon tusenlapp billigare när det är på distans.
    Kramar om! 
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lito skrev 2011-04-11 08:14:11 följande:
    Vädur 78: Lycka till på ÄP imorgon!! Åker ni ikväll och bor på panorama? Kram Kram!
    Nej vi ska vara där lite senare i morgon så åker direkt i morgon. Ska på en kurs i kväll med så då missar jag inte det heller. Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-04-11 11:20:59 följande:

Vädur: lycka till på ÄP imorgon! Denna gången ska det bli några fina befrukatade ägg och du ska komma till ET!

tack jag hoppas det men man kan inget ta för givet tyvärr!! Är sjukt nervös nu..... Var tvungen att maila nu och höra vilken läkare det är i morgon.....
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-04-11 11:26:13 följande:
    Vädur: förstår ju att du är nervös och inte tar något för givet längre.kram till dig.
    Nä 2 av 5 behandlingar har vi ju inte kommit till ET, men hoppas så att jag får ruva igen
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2011-04-11 12:01:08 följande:
    Vädur, jag håller både tummar och tår för dig imorgon. Jag hoppas att det blir många ägg och att det blir fina ägg så att du får ET först på lördag!
    Tack! Brukar ju inte ha så många befruktade så blir nog tidigare. Men med blasto borde det bli på söndag i så fall va?
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-04-11 11:28:41 följande:
    Tack för er omtanke! <3

Pratat med Gallerian nu och de tyckte jag skulle ha en mens innan nästa försök. Så jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag får starta med proveran?? Måste man vänta 4 veckor innan man startar eller ca. 2 veckor? Sen pratade hon nåt om att jag skulle ta Progynon(?) för att bygga upp slemhinnan!

Vädur78: Lycka till imon!!! Glad
    Tack!
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Nu har jag fått svar från CA, det var Margareta i morgon på ÄP....nu blir jag nervös...har aldrig träffat henne.... Nån som kan säga något positivt om henne??

♥♥♥
  • Vädur 78
    Toppenloppan skrev 2011-04-11 17:44:27 följande:
    Vädur; Hade Margareta vid ÄP och det var lugnt, omtänksamt och bra!!! Lycka till!!!
    Tack... jag suger åt mig allt positivt
    ♥♥♥
  • Vädur 78

ÄP igår blev ganska jobbigt, vi gick upp kvart i fem och jag fick inte gå in förrän 10,40 på ÄP då var jag så himla hungrig och jag mår inte alls bra då. Vart lite yr efter ÄP precis och sen kunde jag knappt få i mig mat för det hade gått så lång tid. Men blev sen bättre. Margareta var jättebra och hur gullig som helst tycker jag. 
    Fick ut 14 ägg och de bestämde att göra 50/50. Vi bad dem ringa idag för att berätta hur många som blev befruktade och det var 4 st alla med IVFFörvånad Det är kanon för oss, 4 av 7 är 57% och det är ju ganska normal befruktning Synd bara att vi inte gjorde allt med IVF nu.
    ET är beräknat till fredag men de kommer ringa 10.30 i vilket fall så vi inte åker i onödan som sist

Tack för tummar och fortsätt gärna hålla dem för fin delning nu och kvalité  

♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19