Liss: Underbart att höra att det såg bra ut igår, nu håller vi tummarna för er den 24e. Själv bävar jag inför en glucosbelastning om 2 veckor, är inte jättesugen på det. Tack vare min mamma som har typ 2 diabetes ska jag göra detta 2 ggr under graviditeten.
Monchichi: Varför hör man alltid bara det negativa? Jag tror att vi alla här inne kommer att få våra små på ett eller annat sätt.
PP: Är lite avundsjuk över att du fått höra hjärtat, det måste varit fantastiskt. Tänk att en liten plutt på en halv cm har ett hjärta som man kan höra.
TT: Saknar dig vännen.
Bettan: Hur har du haft det, gör oss avundsjuka genom att berätta om solen och värmen.
Cinza: Tror det är oerhört värdefullt att man har en personlig erfarenhet när man ska stötta andra. Det måste även kännas bra att kunna använda det fruktansvärda som hänt till någonting som kan hjälpa andra.
Till er jag inte kommenterat säger jag HEJ!!!
EGO: Här är allt bra, oron försvann lite efter sista ULet. Nu har jag även fått en förklaring på varför jag varit så trött och yr. Mina järndepåer är dåliga så nu ska här knapras järn.