30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Håller absolut med dig där Mojutten.
Både min närmsta familj och vännerna verkar tro att adoption är den lätta lösningen på allt.
"det är väl bara att adoptera" typ, och vips så kommer ett friskt barn inom ett par veckor.
Jag tror helt enkelt att det är okunskap och att de försöker säga något som de tror ska lindra ens sorg över att kanske inte få egna barn.
Nästan i typ med att "om du bara slappnar av, och slutar stressa så ska du se att du blir gravid snart" HAHAHAHA skratta mig rakt i ansiktet istället!
Nu tex, så råkade vi ju plussa igen när jag har den stressigaste perioden på mitt jobb, vi är mitt uppe i ännu en missfallsutredning på Sahlgrenska och mannen har galet mycket på sitt egna företag.
Hoppas du får en läkartid snart. Kram!
Tack McYama, v 18, här går det undan! Spännande med RUL! Stackare att du fortfarande mår illa, hua.
Jag som nästan blir lite lyckligare såfort jag känner mig litelite åksjuk nu
Försökte boka ett tidigt VUL privat i typ v 7, men lyckas inte hitta något som vill göra det före v 8 i göteborg?!
Mina progesteron tar nämligen slut om ca 2 veckor, och jag ville ta ett privat VUL innan vi kontaktade Repro på Sahlgrenska.
Jag ville veta om det var en ofosterlig graviditet igen, eller om det var på Riktigt den här gången.
Så nu har vi bestämt oss för att ringa Sahlgrenska i alla fall nästa vecka....
Kram på er ♥