Monchichi: usch vad jobbigt. Min mens blev också endast oregelbunden första gången den kom efter ma, men sen var det i princip regelbunden. Jag tycker dock det låter lovande att du inte fått mens ännu. Fortsätter hålla tummarna ett tag till
Liss, PP och Icka: tack för tummhållning och att ni tänker på mig nu under nedräkningen mot BIM. Ja, det är jobbigt, men jag tycker nog ändå det går bättre och bättre för varje månad. Nu har jag samma frågeställning som alltid känns det nästan, ska på fest i morgon och har BIM på onsdag. Önskar att det fanns något sätt att ta reda på hur det gått redan nu! Om jag känner mig själv rätt, så kommer jag testa i morgon även fast det är alldelens för tidigt. Det är dumt, jag vet, men det har varit så skönt att göra de sista cyklerna så jag kan dricka med gott samvete. Det är sååå jobbigt att alltid behöva tänka så här.
PP: Vad jobbigt att gå och bära den oron själv! Jag tycker absolut du kan prata ut här. Har inte riktigt koll på vilka som är "ogravida" just nu, men jag tror att iaf TT och jag tyckte det var helt ok (och nu svarade ju även Monchichi det). Kan verkligen tänka mig att det är en riktgt nervös väntan för er allihopa nu. Någon gång när jag trott att jag varit gravid, har jag kommit på mig själv att nästan önska att jag inte var det för att det skulle vara så jobbigt att gå in i det igen. Skickar en stor kram!
Snigelkatt: usch vilken jobbig situation. Att du inte har symptom behöver såklart inte betyda något alls, men jag förstår att du oroar dig. Kan du be om ett tidigare vul om oron blir för jobbig?