Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Vallmo: Nej, det brukar ju finnas ett samband. Beer jobbade ju just därför både med de som hade svårt att bli gravida och de som fick missfall.
    www.bokus.com/b/0978507800.html

Eller så köper du minor över disk. Min sambo säger bara att det är till barnen. Punkt slut liksom.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

TT: sådär; det är nog magen som tar värst stryk. Inget som inte går att stå ut med dock. Än....
    Sorgearbetet går framåt även om det fortfarande gör väldigt ont, men nu är jag orolig för andra hunden som är vansinnigt pipig och orolig idag. Vill inte äta om jag inte handmatar med köttbullar. Dricker, är pigg och är feberfri så det borde väl inte vara någon fara. Orolig blir jag ju dock...
    Hur är det själv?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

G'morron, alla.

NN: Oj, morgonpass. Ja, det kan kanske vara lite tufft, men det låter ju positivt ändå.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Liss: Håller med icka, ser ut som en höjning på dag 11 som ställer till det. Eftersom pluppen är vit tycker jag att du kan överväga att bara välja att inte räkna med den.

Är sen till gymmet så jag får skriva mer sen.....

*svooooosch*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Liss: Skönt att ha valt organisation. Vi velar fortfarande och kan inte bestämma oss. Får ta och sätta oss och fundera riktigt rejält när vi kommer hem från semestern tror jag.

icka: Jobbigt med blodtrycksfall och illamående, men det är ju alltid bättre med symptom än att inte ha några.

Btw, så tror jag inte på begreppet ofostrig. Läkarna envisades för att kalla Loppan ofostrig, men då hade vi ju sett liten vid tidigt ultraljud. Dock är det ju oerhört vanligt att embryot/fostret regrediera och krymper efter att det dött. Ibland försvinner det helt (som det alltså gjorde för mig den gången). Nu sist hade det också krympt rejält vid andra kollen.

Nu skall Bettan duscha efter svettigt gympass.

*vinkar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Monchichi: Ja, det är så jag menar också, men en del tycks mena att där aldrig varit ett foster. Kanske de som fattat fel då? Hmmm..

Jemema: Svårt att säga. Din kurva är lite svårt läst, men det kan ju vara äldags. Hmm... Jajo, jag hade nog skrivit in det ändå. Några rackare kan ju ha hitta ut. Fast det var en rätt svår fråga. Funderar.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Maria A: Välkommen hit. Ja, här vet vi hur det känns....

icka: Hmm... tror att det även så tidigt har funnits början till något. Fast jag är ju ingen expert. Tog väldigt illa upp när alla hävdade att Loppan aldrig funnits i varje fall.

Jemema: haha.. Lite så. Klippiga bergen... Huvudsaken är att det blir äl. Och när du lärt dig just din kurva så går den kanske att tolka.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Grattis, PP. Vad roligt.

NN: Usch och fy för magsjuka. Är livrädd att smittas av något nu innan vi skall åka bort. Vore ju så typiskt min tur... *muttrar*

TT: Hunden är bättre nu, men vi åker ändå till vet idag. Härligt att du trivs på nya jobbet.

*vinkar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Tempar samma tid varje morgon om jag tempar; ställer klockan och somnar sen om på helgen.
    Allt väl med hunden, men hon förstod så väl vr oro. Världens bästa vet.
    Vi fick med oss lillans aska också.

PP: Åker på måndag.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3