30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Mojutten: Tack! Ja, det är svårt att veta hur man ska göra, men nu har vi bestämt oss för att ge biovägen en stund till för att, särskilt min man, inte var redo att lämna det helt. Vi har dock satt en deadine för det och det tycker jag känns jätteskönt! Nu hoppas jag bara att jag ska kunna göra nya försök utan att fastna helt i det, för jag mådde verkligen inte bra av det sista året. Det som känns mest skönt med det här att vi ju nu vet att vi kommer att bli föräldrar på det ena eller andra sättet och det är en oerhört stor lättnad!
Hur går det för er?
Snigelkatt: självklart kan du hänga här! Verkligen jättetråkigt att ni har drabbats av ett 6:e mf. Kan inte ens föreställa mig hur det känns.... och att sen dessutom bara få ett konstaterande att alllt är bra och det bara är en slump, måste ju kännas fruktansvärt! ...och att sen kommentera din vikt i det läget är ju bara hjärtlöst. *kram* .
Jag tror, som du skriver, att utomkveds gör ont, men jag har inte drabbats av det så jag kan egentligen inte svara på det. Frågade ni läkaren om det?
Jag hoppas att du och din man kan ta hand om varandra nu mitt i sorgen. Stor kram!