• LuPeRo

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Ville bara titta in och
    önska er alla en riktigt trevlig Alla {#lang_emotions_heart}-ns Dag!

http://arizonakate.com/hearts/azk14-valentine-heart1.gif
    Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
  • LuPeRo
    Liss skrev 2010-02-16 07:48:53 följande:
     Jag testade att ta bort och lägga till lite här och där, men strecket vägrade att flytta på sig. Har bestämt mig för att ändå se måndagen som äl-dag. Vet att jag har frågat tidigare, men glömsk som man är minns jag inte hur man kan tvinga strecket till en viss dag.
    När du loggat in på FF så står det lite längre ner "Tuning/Override". Där kan du fylla i din ÄL där du vill ha den
  • LuPeRo

Det verkar som att det är min tur nu att få berätta en glad nyhet. Enligt test de senaste 3 dagarna (inklusive idag) så är jag gravid. 13 månader efter mitt MA kan jag äntligen skriva ut det. Jag ska ta ett digitalt idag (när det kommer på posten) för att verkligen få det bekräftat.
    Jag kommer aldrig att kunna tacka er för allt stöd jag fått, all vänskap och alla råd. Ni är verkligen guld värda allihopa och jag hoppas det är okej om jag fortsätter läsa hur det går för er. Jag vill inte tappa bort denna tråd. Jag vill inte förlora er ♥

• LuPeRo
    monchichi76 skrev 2010-02-17 08:39:33 följande:
    PP...åh, så skoj! Det är du verkligen värd..grattis grattis!! Blir så glad då jag läser det!
    Åh tack, va snäll du är {#lang_emotions_kiss}  Nu får man hoppas att det går hela vägen bara, men jag tänker börja med att ta en dag i taget
  • LuPeRo
    Ninni: Tack tjejen {#lang_emotions_embarassed} Denna gången är där inga tvivel på det. Känns helt ofattbart. Jag mår bra, inga direkta symptom vad jag vet. Är i vecka 4, går in i vecka 5 på fredag.

Du har inte funderat på zonterapi? Vet att många blivit hjälpta av det.
  • LuPeRo
    icka: Tack vännen! Visst blev det starkare idag Väntar nu bara på posten så jag kan testa med digitalt.
    Jag inbillar mig att det är Albylen som gjort det. Och jag tänker troget fortsätta knapra i mig dom små tabletterna
  • LuPeRo
    Liss: Tack tack! Nu ska jag bara försöka hålla oron i schack. Jag kan tyvärr inte låta bli att tänka på vad som hände sist... Men nu får man hoppas hela vägen
  • LuPeRo
    icka: Nej den har ju inte det {#lang_emotions_undecided} Den brukar alltid komma nu mellan 10 och 11. Tror det är snön som ställer till det (och ovanpå allt så snöar det igen *suckar* )
  • LuPeRo
    icka76 skrev 2010-02-17 11:52:28 följande:
    Är du kissnödig ?
    Njäeeeee, var tyvärr tvungen att springa och kissa nyss {#lang_emotions_embarassed}
    Så nu får jag hålla mig (trots att jag är kissnödig igen) i ca 4 timmar *pust*
  • LuPeRo
    icka76 skrev 2010-02-17 11:57:28 följande:
    Aj då. Jag har redan nu börjat fundera på hur jag ska kunna utföra ett urinrov när jag ska till mvc. är kroniskt kissnödig och kan inte hålla mig mer än max 2 timmar.
    Du får lägga dig och sova i precis 4 timmar innan du ska dit
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3